Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 28 van 33 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 328

Discussie: Verkooptopic!!!

  1. #271
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Hmmm, ik weet niet of ik daar nou zo gelukkig van zou worden..
    Een testride zal veel verhelderen. Misschien klinken ze helemaal niet verkeerd.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #272
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Een testride zal veel verhelderen. Misschien klinken ze helemaal niet verkeerd.
    Warpigs in ieder geval niet. Klinken zelfs clean beter dan je op basis van de naam zou verwachten

  3. #273
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Een testride zal veel verhelderen. Misschien klinken ze helemaal niet verkeerd.
    Ik ben door het bezit van een eenkanaals JCM800 altijd bang voor het hoog. Als ik lees en luister op internet zit dat wel in die Nitro"s..

  4. #274
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    De Alnico variant vind ik lekkerder klinken dan de Ceramic variant... voor zover ik het kan horen op de site..

  5. #275
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Een testride zal veel verhelderen. Misschien klinken ze helemaal niet verkeerd.
    Overigens is die testride niet makkelijk te realiseren. De gibson staat in België en mijn gear in Leiden..

  6. #276
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Wie kan mij iets vertellen over die Lace Sensors uit die Explorer?
    Mijn referentiekader zijn Bare Knuckles Holy Divers/Rebel Yells.
    Ik heb het brugelement gehad, in meerdere gitaren. Je kunt ze mijns inziens niet vergelijken met welke high output elementen dan ook, dus ook niet met de versies van BKP. De elementen hebben veel output, maar zijn niet perse schreeuwers. Ze hebben iets van actieve elementen, maar ook weer niet zo steriel. Zijn ook redelijk warm. Ik vond dat warme ook wel oké, maar dan wel met iets meer boventonen en zo. Zat er niet in, niet naar mijn smaak in ieder geval. Wel heel gearticuleerd, dat wel en dat kun je ook haast wel verwachten van een gitarist van Mastodon. Ik kan me voorstellen dat een Kelliher wel z'n dingetje er mee kan. Als Holy Divers en Rebel Yells je referentiekader zijn, dan zijn deze elementen je, denk ik, te weinig transparant, met name in het mid hoog. Ik heb uiteindelijk op de gok een BKP Abraxas brugelement op de kop weten te tikken en daar werd ik wel heel vrolijk van. Maar het ligt ook heel erg aan het karakter van de gitaar. In een SG heb ik nog steeds een BKP Crawler in de brug zitten. Vond ik in andere gitaren wel oké, maar in deze gitaar voor mij de absolute match. De Abraxas was dan weer te donker, maar doet het weer geweldig in m'n tele, die heel veel hoog in z'n donder heeft.

  7. #277
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Heb je de verkoper gevraagd of het Nitro Hemi's zijn? Het is een gokje van mijn kant hè.
    Ik vind die Explorer trouwens een toffe uitvoering, ook al ben ik een sucker voor naturel Explorers (voor zover mijn liefde voor Gibsons gaat..). Ik zou er zelfs een setje BKP's of andere goede pickups aan spenderen. Zo'n gitaar koop je immers om te bespelen, niet als wandversiering. Ik denk dat Rebel Yells helemaal op zijn plaats zijn in zo'n klomp mahonie.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #278

    Standaard

    Zijn idd Lace Nitro Hemi pickups, hier wat meer tech info: https://www.premierguitar.com/articl...n_Axe_Explorer

  9. #279
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Wie kan mij iets vertellen over die Lace Sensors uit die Explorer?
    Mijn referentiekader zijn Bare Knuckles Holy Divers/Rebel Yells.
    Had Brent niet een eigen model van Lace?

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  10. #280
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Allebei, zowel Brent Hinds als Bill Kelliher. Die van Brent Hinds zijn de Hammerclaws of zoiets en Kelliher heeft tegenwoordig de Dissonant Agressors die ook in z'n huidige ESP signature gitaren zitten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top