Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 33 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 328

Discussie: Verkooptopic!!!

  1. #201
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    #progrockmetalsynthmonstergitaar

    Te koop: een zwarte Ibanez RGR270 (dus met een coole reversed headstock en coole sharktooth inlays) uitgerust met een Roland GK3, waarmee je dus guitar synths kunt aansturen (bijv Roland of Terratec). De tremolo is geblokkeerd en t brugelement is vervangen door een kraakheldere, strakke, luide DiMarzio X2N. Profi afgesteld.

    Plaatjes volgen morgen.

  2. #202
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shredder Mike Bekijk bericht
    Ik heb een leuke tijd met deze Malmsteen replica gehad.
    Wat is er "replica" aan? Als het geen echte Fender is verwijs ik je door naar het "Twijfel over een advertentie"-topic.

  3. #203
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Nahja het is in ieder geval geen officiële Fender Malmsteen en dat is zelfs een replica

  4. #204
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Met pijn in mn hart: een prog rock metal pop fusion monster. Ibanez RGR 320 met reversed headstock en dubbele sharktooth inlays, met perfect gemonteerde en afgestelde Roland GK3 om guitar sythesizers aan te sturen en DiMarzio X2N in de brug voor een kristalhelder en perfecte sound. Professioneel afgesteld in E met 0.010 setje. Speelt als boter, tremolo geblokkeerd en top lock behouden oftewel stemvast.

    400 EUR of roep wat zinnigs.

    Liever alleen ophalen (mag uitproberen) of ergens halverwege afspreken. Plaatjes op marktplaats:

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr
    Laatst gewijzigd door Fusion; 6 april 2018 om 16:24

  5. #205
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milko Bekijk bericht
    Geen idee waarom ik 400 EUR uit zou geven aan zoiets. Ik ga liever naar een bordeel, kijken of er nog een chick met een stevige ronde reet rondloopt.

    Milko sluiten.
    Lekker on topic kontketser
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #206
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Met pijn in mn hart: een prog rock metal pop fusion monster. Ibanez RGR 320 met reversed headstock en dubbele sharktooth inlays, met perfect gemonteerde en afgestelde Roland GK3 om guitar sythesizers aan te sturen en DiMarzio X2N in de brug voor een kristalhelder en perfecte sound. Professioneel afgesteld in E met 0.010 setje. Speelt als boter, tremolo geblokkeerd en top lock behouden oftewel stemvast.

    400 EUR of roep wat zinnigs.

    Liever alleen ophalen (mag uitproberen) of ergens halverwege afspreken. Plaatjes op marktplaats:

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr
    Zit 400 euro niet dicht bij de nieuwprijs? Een moeilijk geval, want voor die GK3 moet maar net een liefhebber zijn. Ik denk niet dat je daar veel extra voor kunt vangen of je moet hem los verkopen. Voor de rest een knappe gitaar. Ik denk maximaal 300-325 euro.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #207
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Zit 400 euro niet dicht bij de nieuwprijs? Een moeilijk geval, want voor die GK3 moet maar net een liefhebber zijn. Ik denk niet dat je daar veel extra voor kunt vangen of je moet hem los verkopen. Voor de rest een knappe gitaar. Ik denk maximaal 300-325 euro.
    Nieuwprijs idd. Plus een X2N van 100 EUR, een GK3 van 100 EUR en inbouwkosten en afstelbeurt. Lager bieden mag altijd. Ik merk t wel.

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shredder Mike Bekijk bericht
    Ik heb een leuke tijd met deze Malmsteen replica gehad. Na de wittebroodsweken mag een ander de gitaar bespelen. Vraagprijs 300 euro. Ik heb er eventueel een originele Malmsteen (Fender) gigbag bij.

    Link naar foto's

    Uit te proberen in IJsselstein, net iets onder Utrecht.
    UPDATE: De gitaar heb ik niet meer te koop.

  9. #209

    Standaard Te koop gevraagd: Peavey triple x

    Te koop gevraagd:
    Peavey Triple x

    Heb je er eentje staan die je niet gebruikt?
    Inleveren dat ding!
    Gezocht:
    Peavey Triple X
    Heb je er eentje, inleveren!!

  10. #210
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard

    ik heb wel een Peavey Vypyr (120W, full tube) in de aanbieding. Zwaar onderschatte versterker, ik heb de combo (2x12) en de top op voorraad.

    https://www.marktplaats.nl/wijzigAdv...243104249.html





 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top