Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 33 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 328

Discussie: Verkooptopic!!!

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard Verkooptopic!!!

    Nette Fender strat MIM ice blue metallic.... Sn: MZ2099999
    Voorzien van nieuwe snaren (setje d'addario .10)
    Vraagprijs: 385€. Bieden toegestaan!
    Wordt verkocht met originele pups. (Staat op foto met Kinmann MKII's. Deze kunnen eventueel blijven zitten tegen meerprijs)
    Locatie: Oud-Turnhout, België
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 6 maart 2015 om 00:07
    Kris

  2. #12

  3. #13
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Dat vind ik nou net iets te makkelijk, gewoon even naar speurders linken en klaar. Maak even een normale advertentie, met een net verhaal en een paar mooie foto's.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #14
    Member
    Geregistreerd
    23 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    88

    Standaard

    PRS SE Semi Hollow Soapbar. Paar gebruiksporen, maar slechts onder bepaald lichtval te zien. Wordt niet meer gemaakt. Ophalen in Den Haag. Vraagprijs €300 incl. gig bag.



    Ibanez ORM1: Was puur een gitaar voor erbij, dus bijna niet bespeeld. Het plastic zit zelfs nog op de slagplaten! 24" scale, mahogany body en satin finished neck. Het is de signature gitaar van Omar Rodriguez-Lopez, de gitarist van The Mars Volta, At the Drive-In en Bosnian Rainbows.Voor meer informatie zie ibanez.wikia.com/wiki/ORM1. €250,- incl. gig bag.



    Samen voor €489! Waarom die rare prijs? Kijk eens naar de prijs van een SGJ...

    Zie ook http://link.marktplaats.nl/m865667556
    Laatst gewijzigd door Naviiin; 7 maart 2015 om 00:41

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Ik heb nog een Epiphone LP custom liggen.

    Op het moment zit er een setje EMG 81/60 in.

    De gitaar is nog in zeer goede staat. Alsik heel kritisch moet zijn dan zitten er achterop wat lichte krasjes (standaard buckleware) en vertonen de schroefjes waarmee de pickupringen vastzitten wat roest.

    De gitaar wordt geleverd met bijpassende koffer en is te testen in Delft.

    Vraagprijs: €400,-


  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Crafter Jazzgitaar.

    Ooit gekocht voor een Jazz/funkprojectje en daarna eigenlijk nooit meer gebruikt, dus mag weg wegens overcompleet. Bijbehorende slagplaat aanwezig.
    Vraagprijs 350 euro. (geen ruilverzoeken aub)





    (edit; sorry voor de gedraaide foto's, Photobucket is een beetje de weg kwijt blijkbaar...)
    Laatst gewijzigd door ErikE; 15 maart 2015 om 15:29

  7. #17

    Standaard

    Tka ibanez sv5470f Wizard prestige ashblond met koffer schitterende alles kunner van funk tot zware metal vraagprijs 1000 eu

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mich123 Bekijk bericht
    Tka ibanez sv5470f Wizard prestige ashblond met koffer schitterende alles kunner van funk tot zware metal vraagprijs 1000 eu
    Weet nog niet hoe ik er een foto op moet zetten

  9. #19

    Standaard

    Beste heren,

    ik heb hier een Warmoth zelfbouw die ik eigenlijk nooit volledig heb afgemaakt. Hij zou alleen nog afgesteld moeten worden en wellicht opnieuw moeten worden gesoldeerd. Wat zou ik voor deze gitaar kunnen vragen als er iemand geïnteresseerd is?

    Body

    Item Number: ps6756, Stratocaster®, Right handed, Alder, Top Rout, F-Holes: None, Pickup Rout: (Strat®, Strat®, Strat®), Bridge: American Standard Strat® Tremolo, Jack Rout: Strat® Top Jack Rout, Top Finish: Daphne Blue

    Neck

    Item Number: sn11726, Stratocaster®, Warmoth Pro, Right Handed Handed, Birdseye Maple, Indian Rosewood Fretboard, 1 11/16" Nut Width, Standard thin, 6105, Schaller (25/64", 11/32") Tuner Ream, 22 frets, Straight 9.5" Radius, Cream Face Dots Inlay, GraphTech White TUSQ, Clear Gloss, 25-1/2 in. Scale

    Kostte 700 dollar

    Pickups

    Seymour Duncan 50's California Set SSL-1

    160 euro

    Fender Tremolo

    160 euro

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard









    ranzige groene strat. Volledig zelfbouw. Elzen body, esdoorn nek, pau ferro toets. Jumbo frets. Sperzel tuners. 1 heeft wat speling. Beetje iritant, maar werkt wel naar behoren. Blijft ook op stemming. Linkshandige Diego Deluxe tremelo. Nitro lak, surfgreen, verouderd met craquelle en verkleuring. Elementen zijn epi alnico´s waarvan ik bij iedere humbucker 1 spoel handgewikkeld heb. Lekker scatterwound en mismatched. Draaiswitch tussen de pots is voor Serie/Split/Parallel voor de humbuckers. Kleine toggle is Nek + Brugelement.

    Gitaar hoeft niet perse weg, maar ik krijg wat te veel gitaren. Prijs is vast en garantie is totaan de voordeur.

    200 Eurootjes. Ik bied hem ook express niet op marktplaats aan, vanwege al het gezeik daar.

    Vieze, gore, ranzige oude afgeragde relic voor de prijs van een schitterende fonkelnieuwe Squier, nieuw in doos, die WEL garantie heeft en WEL waardevast is, en die je WEL weer makkelijk kwijt raakt op MP. Eigenlijk zou je gewoon een Squier moeten kopen, maar ik probeer het toch.

    EDIT: Gisteren binnen 5 minuten per PM gereserveerd met 4 man in de wachtrij. (3 via eigen FB profiel). Dit werkt beter dan MP.
    Laatst gewijzigd door Tabula Rasa; 10 april 2015 om 14:33
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top