Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 32 van 33 EersteEerste ... 2230313233 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 311 t/m 320 van 328

Discussie: Verkooptopic!!!

  1. #311
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    ik vind de opmerkingen wel humor hebben. (en ze gingen niet over mohammed dus dan mag het )
    Als disco en funk speler is het een beetje mijn ...eh.... "vijfde gitaar" geworden.
    naar mijn idee moeten die Ultrasonics heel goed disco en funk moeten kunnen doen.
    zou Prince hier wel mee zien spelen.
    gezien dat Bill Lawrence dit ontwikkeld heeft voor Samson moeten ze meer kunnen dan alleen maar voor hardrock etc.
    zeker omdat ze weinig stringpull hebben en dynamisch kunnen zijn

  2. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    naar mijn idee moeten die Ultrasonics heel goed disco en funk moeten kunnen doen.
    zou Prince hier wel mee zien spelen.
    gezien dat Bill Lawrence dit ontwikkeld heeft voor Samson moeten ze meer kunnen dan alleen maar voor hardrock etc.
    zeker omdat ze weinig stringpull hebben en dynamisch kunnen zijn
    achterliggend verhaal: ik heb op mijn peer dellen en vox humana strat beide een ultrasonic als brugelement. Beide bouwers vonden destijds "dat het een geweldige gitaar was geworden. Alleen die ultrasonic zou ik vervangen want die klinkt nergens naar" hahahaha
    Met distortion zijn die dingen geweldig. clean is het geluid gortdroog. Dat past zeker niet bij alles. Tussenstandje midden-fender+ultrasonic brugelement is een soort warme-droge-telecaster sound die erg fijn is.

    maar ja.... dan speel je niet meer zo vaak op je artfield he..
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  3. #313
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik ken Peer best goed en m'n broer nog een heel stuk beter. Hij was altijd een fan van SD pups.
    Wel leuk, ik heb ook beide Strats (Vox en Peer)

  4. #314
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    ik doe een handwired(door mij) zendrive weg voor wie interesse heeft...


    https://www.marktplaats.nl/plaats/m1...age=mympSeller
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  5. #315
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard Yamaha SA 50

    Mag weg na bijna 50 jaar .... mijn Yamaha SA 50 in - zoals dat wordt genoemd - 'Algae Green'. Serienummer 515. Ik ben de eerste eigenaar en heb 'm ergens rond 1973 nieuw gekocht bij Dirk Witte A'dam. Origineel met uitzondering van een nieuwe switchcraft jackplug..(de oude kraakte maar die kan je d'rij krijgen als je originaliteitsfreak bent) er zitten transferstickers op maar ook die zijn authentiek seventies. Volume - en tone pot werken goed; de balance knop kraakt maar is na een aantal keren heen-en-weer draaien beter aan het worden. lichte fretwear op een paar frets maar zowel qua spelen als qua zuiverheid levert dat geen problemen op. Foto's stuur ik desgevraagd. per e-mail. Testen / ophalen / betalen in Tiel.


    EDIT:
    is inmiddels te vinden op onder anderede facebook groep muzikanten- muziekinstrumenten kopen/verkopen
    https://www.facebook.com/groups/514366051974219/

    alsmede de facebook groep gitaren marktplaats
    Laatst gewijzigd door MikeD; 22 november 2020 om 16:51
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  6. #316
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Even gegoogled.. wow wat een mooi ding.
    (Maar ik heb genoeg gitaren )
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  7. #317

    Standaard Gibson LP (Les Paul) Studio model 2017 zwart - Ebony

    Ik moest er één hebben, maar speel er nooit op.

    Iemand interesse?

    https://link.marktplaats.nl/m1687783015

  8. #318

    Standaard

    Ik heb mijn Guild X-175 Manhattan in Antique Sunburst zojuist op Marktplaats gezet.

    Het is een mooi ding, maar niet echt iets voor mij gebleken.

    https://link.marktplaats.nl/m1701977740

    Bij interesse stuur even een berichtje via MP of een PM.


  9. #319
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard te koop: Kluson Banjo Tuners, Steinberger Tuners en Maestro korte vibrola

    omdat een paar voorgenomen modificaties niet doorgingen, heb ik nu in de aanbieding:

    1 set nieuwe Kluson Banjo tuners (nikkel) inderdaad ja, die voor een Firebird maar passen dus niet zonder meer als vervanger van bij voorbeeld mini Grovers. Zijn zo te zien nergens meer op voorraad. Ook niet bij Kluson zelf.
    Prijs € 275,00 dat lijkt misschien veel maar ga maar optellen: aankoop in USA, verzendkosten, invoerrechten en BTW en je zit al gauw op dat bedrag.

    1 set Steinberger gearless tuners (chroom) idem nieuw. Die zijn momenteel zelfs bij Stewmac (even) niet in voorraad. prijs € 175,00 (zelfde verhaal; tel maar op wat het kost als je ze in de USA inkoopt). Let op dat ze niet zomaar voor alles een simpel vervangingsonderdeel zijn; asgat 10 mm. en het gaatje voor het paspennetje moet je er ook nog naast kunnen voorboren.

    1 korte maestro vibrola, ook nieuw € 150,00 (verkijk je niet op Reverb prijzen want dat is allemaal prijs vanuit de USA, dus ook al weer zonder verzendkosten, invoerrechten en BTW)

    sinds photobucket lastig doet, kan ik hier geen foto's posten maar die kan ik wel via een mailtje sturen Doe me dan eerst even een PM met je gewone mailadres.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  10. #320
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Hoi Mensen,
    Ik doe mijn Maybach Stradovari S61 weg.
    nagenoeg dezelfde tone/specs als mijn '82 Tokai en die heeft mijn voorkeur.

    https://www.marktplaats.nl/plaats/m1853552438/view

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top