Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 33 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 328

Discussie: Verkooptopic!!!

  1. #231
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Ben de collectie wat aan het uitdunnen dus mijn Charvel San dimas moet helaas de deur uit.

    Link:
    https://link.marktplaats.nl/m1375679036
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  2. #232
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2007
    Locatie
    sebaldeburen
    Berichten
    263

    Standaard

    Ik ben nu een tijdje op zoek naar een linkshandige Gibson SG of Les Paul. Het aanbod hier in is niet heel groot helaas. Het liefst heb ik één uit de jaren 90

  3. #233
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Mijn mooie Aria Pro II TS-400 Thor Sound mag weg. Ik vind hem super gaaf maar het is totaal niet mijn kopje thee. En om hem nou alleen te houden voor de heb....
    Helemaal onversleuteld behalve de bridgepickup is vervangen door een Seymour Duncan JB. De originele pickup heb ik netjes bewaard.

    http://link.marktplaats.nl/m13917728...app_ios_tablet
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  4. #234
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Mijn mooie Aria Pro II TS-400 Thor Sound mag weg. Ik vind hem super gaaf maar het is totaal niet mijn kopje thee. En om hem nou alleen te houden voor de heb....
    Helemaal onversleuteld behalve de bridgepickup is vervangen door een Seymour Duncan JB. De originele pickup heb ik netjes bewaard.

    http://link.marktplaats.nl/m13917728...app_ios_tablet
    In verband met de aanschaf van een andere gitaar mag hij weg voor 300,00. Grijp je kans!!
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  5. #235
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2003
    Locatie
    Beerse België
    Berichten
    1.051

    Standaard

    Ben al een tijdje terug op zoek naar men Fender Jaguar uit 1975 met block inlay die ik hier lang geleden eens verkocht heb, . kan alleen de koper niet meer vinden in men mails om te bekijken of een terugkoop mogelijk is..dus hopelijk was het via dit verkooptopic..
    Of een andere vintage jaguar met block inlay int slechtste geval..
    gezocht:ff niks
    Gear:fender jaguar block inlay '75; Gibson SG Supreme; Gibson LP Custom; fender tele blue floral en pink paisley; Mesa roadster head; Bogner V30 4x12 cab

  6. #236

    Standaard

    Gibson SG Special 2017 Satin VSB in nette staat.



    Eerste eigenaar, volledig origineel (!) en helaas te weinig bespeeld.

    Specs: Elektrische Gitaar • Kleur / Finish: Satin Cherry • Ontwerp: Solid Body • Vorm: Doublecut • Aantal Snaren: 6-snarig • Nek Constructie: Gelijmd (Set-In Neck) • Aantal Fretten: 24 • Scale Lengte: 24,75" (62,87 cm) • Body Materiaal: Mahonie (Mahogany) • Hals: Mahonie (Mahogany) • Toets: Palissander (Rosewood) • Toets Inlays: Block Inlays • Pickup Configuratie: H-H, 2x humbucker • Hals Pickup: Gibson 490R • Brug Pickup: Gibson 490T • Pickup Selector: 3-Weg Toggle • Regelaars: 2x Volume 2 x Toonregeling • Bridge/Tremolo: Tune-O-Matic • Hardware Finish: Nikkel • Geproduceerd in: USA •


    De gitaar wordt verkocht omdat ik er te weinig op speel. In principe niet geïnteresseerd in ruil met uitzondering van een Fender USA Strat of eventueel een Fender Jazz of P bas.

  7. #237

    Standaard

    Te koop mijn Godin Velocity in mint conditie, zoals dat geloof ik heet.

    https://link.marktplaats.nl/m1415841996

  8. #238
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    1993 Gibson Les Paul Classic Premium++
    Een classic uit de meest gewilde periode, 1993. Eerste eigenaar. Verschrikkelijk mooie tekening en kleur (Amber). De elementen zijn vervangen voor Dimarzio PAF 36th Anniversary pickups (DP223 bridge & DP103 neck). Er zit nauwelijks buckle-rash op de achterzijde. De top heeft wat lichte gebruikssporen die je alleen ziet onder een bepaalde hoek en lichtinval.
    De gitaar is keurig afgesteld. De pickguard heeft er nooit opgezeten maar zit er wel bij er zijn dus geen schroefgaatjes te zien in de body. Tevens een setje straplocks.
    De twijfel is er lang geweest maar hij mag nu écht naar een nieuw baasje die er meer gebruik van zal maken. De prijzen van deze Premium+ gitaren uit 1993 blijven stijgen (als je ze al vindt) dus sla je slag! ;-)
    €2850,-















    Laatst gewijzigd door schizo910; 19 juni 2019 om 17:07

  9. #239
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    1993 Gibson Les Paul Classic Premium++
    Een classic uit de meest gewilde periode, 1993. Eerste eigenaar. Verschrikkelijk mooie tekening en kleur (Amber). De elementen zijn vervangen voor Dimarzio PAF 36th Anniversary pickups (DP223 bridge & DP103 neck). Er zit nauwelijks buckle-rash op de achterzijde. De top heeft wat lichte gebruikssporen die je alleen ziet onder een bepaalde hoek en lichtinval.
    De gitaar is keurig afgesteld. De pickguard heeft er nooit opgezeten maar zit er wel bij er zijn dus geen schroefgaatjes te zien in de body. Tevens een setje straplocks.
    De twijfel is er lang geweest maar hij mag nu écht naar een nieuw baasje die er meer gebruik van zal maken. De prijzen van deze Premium+ gitaren uit 1993 blijven stijgen (als je ze al vindt) dus sla je slag! ;-)
    €2850,-















    Wauw, beauty!

  10. #240
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lomeos Bekijk bericht
    Wauw, beauty!
    Dan is dit je kans. Ik heb er ooit op gespeeld. Zeldzaam goede Les Paul.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top