Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaurentB Bekijk bericht
    Bij 600 euro zou ik naar heel andere merken gaan kijken, Eastman, Blueridge, Sigma, Seagull... Maar ik geloof dat de topic starter niet in die prijsklasse zoekt. Overigens is zwaar spelen voor een belangrijk deel te verhelpen met een afstelbeurt van een paar tientjes.
    Jaja dat kan idd helpen. Maar als je het nog een keer leest, m'n vriendin is 8 maanden jonger dan ik, ik ben net 14 en ze heeft de gitaar zo'n drie jaar geleden gekocht. Het letterlijk zo gegaan; ze liep de winkel binnen kon nog niet spelen, vond de gitaar mooi en heeft afgerekend. TOEN was de gitaar rond de €600😜😜


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  2. #12
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Dan is die gitaar nu ca 400 euro waard, als er niks geks mee gebeurd is.

  3. #13

    Standaard

    Bedankt allemaal voor de reacties!
    Super tof

    Ik zal nog eens goed kijken wat er op de markt ligt.
    fender SCE natural V2 staat op top 1 nu
    zoektocht is nog niet gedaan
    fender SCE natural V2 is nu rond de 290 op baxshop!

    Allemaal bedankt

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enzo Bekijk bericht
    Bedankt allemaal voor de reacties!
    Super tof

    Ik zal nog eens goed kijken wat er op de markt ligt.
    fender SCE natural V2 staat op top 1 nu
    zoektocht is nog niet gedaan
    fender SCE natural V2 is nu rond de 290 op baxshop!

    Allemaal bedankt
    Op marktplaats staan er ook een paar op vanaf €175, misschien even kijken daar?? Ik weet niet wat je liever hebt maar als ie gewoon in een goede staat is 😉


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  5. #15

    Standaard

    m'n vriendin is 8 maanden jonger dan ik,ik ben net 14 en ze heeft de gitaar zo'n drie jaar geleden gekocht. Het letterlijk zo gegaan; ze liep de winkel binnen kon nog niet spelen, vond de gitaar mooi en heeft afgerekend. TOEN was de gitaar rond de €600����
    ??

    Dus je vriendin was 11jr toen ze de gitaar kocht? Geen ouders of oudere broer/zus erbij? En koopt zomaar een gitaar..en dan ook nog voor zo'n bedrag..lees ik ergens overheen?! Als dit inderdaad zo was dan is dit dus het ultieme voorbeeld dat je dus zo geen gitaar moet kopen..

    Sorry moest ik ff kwijt.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jazzie1 Bekijk bericht
    ??

    Dus je vriendin was 11jr toen ze de gitaar kocht? Geen ouders of oudere broer/zus erbij? En koopt zomaar een gitaar..en dan ook nog voor zo'n bedrag..lees ik ergens overheen?! Als dit inderdaad zo was dan is dit dus het ultieme voorbeeld dat je dus zo geen gitaar moet kopen..

    Sorry moest ik ff kwijt.
    Helaas, u bent niet geslaagd voor de rekentoets. Lotta_R is net 14, de vriendin is 8 maanden jonger dus nog 13. 3 jaar geleden was ze 10.

    Ik vermoed echter wel dat Lotta_R eerder 24 is dan 14
    "Meten is weten, gissen is missen"

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht

    Ik vermoed echter wel dat Lotta_R eerder 24 is dan 14
    Nee toch, zou ze dan in haar profiel niet helemaal eerlijk zijn over de leeftijd?Ongehoord!! tsk tsk..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jazzie1 Bekijk bericht
    ??

    Dus je vriendin was 11jr toen ze de gitaar kocht? Geen ouders of oudere broer/zus erbij? En koopt zomaar een gitaar..en dan ook nog voor zo'n bedrag..lees ik ergens overheen?! Als dit inderdaad zo was dan is dit dus het ultieme voorbeeld dat je dus zo geen gitaar moet kopen..

    Sorry moest ik ff kwijt.
    Hahah mee eens!!


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Nee toch, zou ze dan in haar profiel niet helemaal eerlijk zijn over de leeftijd?Ongehoord!! tsk tsk..
    En mijn excuses, ik dacht al.. 24?? Wuuuut!?! Even gecheckt, er ging al iets mis toen ik een account aan maakte (WiFi ging uit) en daarbij ook zonder dat ik het wist ook leeftijd verkeerd. 😂😂


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  10. #20

    Standaard

    Helaas, u bent niet geslaagd voor de rekentoets. Lotta_R is net 14, de vriendin is 8 maanden jonger dus nog 13. 3 jaar geleden was ze 10.

    Ik vermoed echter wel dat Lotta_R eerder 24 is dan 14
    En niet kunnen rekenen en nog steeds geen goede gitarist shame ..pfoeii ik denk dat ik maar op een breiclubje ga..alhoewel..shit daar moet ik kunnen tellen om niet teveel steken te laten vallen? Wat moet ik nu met mijn leven...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top