Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.915

    Standaard

    Ik ben gewoon aardig
    Maar hmm, vanmiddag weer op gespeeld en ik houd ;m toch!
    Advertentie is verwijderd, dat lukte ook hehe

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.266

    Standaard

    Gitaarmarkt is toch echt wel kapot

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/4283265643/www/web/config.php:2) in /local/web/websites/4283265643/www/web/mb_check-newad.php on line 53

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/4283265643/www/web/config.php:2) in /local/web/websites/4283265643/www/web/mb_check-newad.php on line 54





  3. #13
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2007
    Locatie
    utrechtse heuvelrug
    Berichten
    14

    Standaard

    Lijkt erop dat het allemaal een soort van eruit ligt. Ik heb nu al meerdere discussies hierover dood zien lopen, ik denk dat ze blut zijn en er niemand de admin rechten heeft om de stekker eruit te trekken, zoiets...

  4. #14
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2007
    Locatie
    utrechtse heuvelrug
    Berichten
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay75 Bekijk bericht
    Ik heb er net een geplaatst.
    Dat vind ik knap, een snelle blik bij de index vertelt dat er tussen 14 en 23 februari geen enkele advertentie is geplaatst. En je hebt 'm wanneer geplaatst, zei je? Met een linkje svp?

  5. #15

    Standaard Gitaarmarkt ligt op zijn/haar achterste..

    Moet weer denken aan die grote storing van een jaar of 5 terug...
    Barre tijden waren het...
    http://gitaarnet.forum2go.nl


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Ik heb zojuist ook maar geprobeerd om een advertentie te plaatsen (Zie mijn handtekening )

    Maar het lukt niet. Bij elke stap vraagt hij om opnieuw in te loggen. De hele advertentie die je maakt wordt vervolgens versnipperd, kan je weer op nieuw beginnen.

    Volgende meldingen staan er boven aan de pagina:

    Code:
    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/4283265643/www/web/config.php:2) in /local/web/websites/4283265643/www/web/mb_check.php on line 53
    
    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/4283265643/www/web/config.php:2) in /local/web/websites/4283265643/www/web/mb_check.php on line 54
    Iemand is het gelukt om een advertentie te plaatsen gisteren, maar mij lukt het niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Je kan een verkoop topic openen. Dat zal wel een paar wekkers doen afgaan.
    Hahaha, dan breekt de hel los. Heeft er al iemand een MOD een PM gestuurd over dit probleem? Misschien dat hun de gitaarmarkt admin weer even wakker kunnen schudden.
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 25 februari 2015 om 11:43
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  7. #17

    Standaard

    Misschien word het ook eens tijd om Gitaarmarkt op de schop te nemen en aan te passen aan deze tijd. En adverteerders makkelijker te maken om advertenties te wijzigen, verwijderen enz. Inplaats dat je voor iedere functie steeds weer een of andere code moet invullen. inloggen moet al voldoende zijn toch?

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Na het oppeppen van het forum moest gitaarmarkt komen meende ik. Volgens mij is dat schip ergens gestrand. Maakt me eigenlijk niet uit. Het heeft zo ook wel zijn charme, het vervult zijn doel. Marktplaats vind ikook verschrikkelijk qua werking, dus ik weet niet of een update een verbetering is.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  9. #19

    Standaard

    Er hoeft ook niks te veranderen aan de charme van gitaarmarkt. Alleen de manier van gebruiken. Het enige negatieve die ervaar aan marktplaats. Is dat je voor sommige advertenties die je plaatst moet betalen.

  10. #20

    Standaard

    Hier ook problemen:

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/4283265643/www/web/config.php:2) in /local/web/websites/4283265643/www/web/mb_check-newad.php on line 53

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/4283265643/www/web/config.php:2) in /local/web/websites/4283265643/www/web/mb_check-newad.php on line 54
    Jammer!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top