Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2009
    Locatie
    Kirchroa
    Berichten
    148

    Standaard FCB1010 setup expressiepedaal

    Hallo.

    Ik ben in het bezit van een fcb1010 met Unochip van Behringer waarmee ik mijn TC g-force wil aansturen.
    Ik heb de onderste rij met 5 "pushbuttons" als presets ingesteld en en bovenste rij als stompbox om de losse effecten in de presets aan en uit te zetten. Het linker expressiepedaal heb ik ingesteld als volumepedaal. Tot zover gaat alles goed.

    Nu wil ik het rechter pedaal echter zodanig instellen dat het de ene keer als wahpedaal is te gebruiken en de andere keer als regelaar voor chorus/reverb/delay etc. Is dit überhaupt mogelijk en indien ja hoe moet ik dan de fcb instellen en hoe de g-force? Indien nee hoe moet ik dan beide instellen om het pedaal enkel en alleen als wahpedaal te laten functioneren? Ik heb joetjoep en het internet al afgestruind maar heb niks kunnen vinden.

    PS: Ik gebruik een pc editor voor mijn fcb in te stellen. Zoiets bestaat niet voor de g-force zover ik weet... Bij de g-major was dat weer wel het geval. Ik zou eventueel het editor bestand kunnen doormailen mocht iemand daar iets van kunnen vinden...

    Bij voorbaat dank alvast,

    Hans

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Uit mijn hoofd: Op de G-Force stel je globaal een "external controller" in. Die kan je per patch "iets" laten doen. Het enige dat moet matchen is de CC van de foot controller met de external controller (G-Force) CC.

    PS: Er bestaat (nog steeds) geen editor voor de G-Force.
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top