Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2012
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    4

    Standaard Tailpiece stelt zich (eindelijk) voor.

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Geert ik ben zelfstandig ondernemer en ben woonachtig in Zutphen.
    Speel al vanaf dat ik me een gitaar kon veroorloven en ben(helaas)autodidact.

    In mijn jonge jaren wel in schoolbandjes e.d. gespeeld, maar na de studie alleen nog maar
    voor mezelf.

    Op dit moment ben ik in het bezit van een Fender F-230 dreadnought (20jaar oud), een Epiphone Sheraton II (19 jaar oud) , een rip-off Les Paul (animal of zoiets) en een zootje onderdelen wat ooit nog op een verlijmde Gibson GS moet gaan lijken. Voor een versterker heb ik voor een Fender Mustang II gekozen (2 jaar oud).

    Ben al twee jaar lid van dit forum en lees met heel veel plezier de diverse draadjes.
    Ook voor info kom ik vaak op dit forum.
    Op het moment gaat spelen niet zo makkelijk omdat ik bij het klussen een torx bitje in mijn wijsvinger gejast heb. Maar het gaat langzaam beter.

    Zo, eindelijk eens netjes voorgesteld en ik hoop dat ik nog veel mooie verhalen en nuttige info van het Forum kan halen.

    Groeten,

    Geert.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Welkom Geert!

    Gibson SG bedoel je waarschijnlijk? Ik heb ook een Sheraton van zo'n 20 jaar oud, Koreaanse productie waarschijnlijk. Fijne gitaar, zeker gezien de prijs/kwaliteit-verhouding.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2012
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Welkom Geert!

    Gibson SG bedoel je waarschijnlijk? Ik heb ook een Sheraton van zo'n 20 jaar oud, Koreaanse productie waarschijnlijk. Fijne gitaar, zeker gezien de prijs/kwaliteit-verhouding.

    Inderdaad SG (typfoutje)

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2012
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    4

    Standaard

    De Fender is de deur uit omdat het bovenblad door te veel warmte kromgetrokken was. Nog wel geprobeerd te repareren maar het fijne was eraf. In zijn plaats is een Blueridge BR-60 AS gekomen, dus met een massief bovenblad. Speelt wel fijn maar moet er nog even aan wennen. Tevens heb ik na heel lang zoeken eindelijk mijn Epiphone EJ-200VS op de kop getikt. Dit is het model zonder versterking, maar wel met het massieve bovenblad. (dus niet de artist uitvoering) Ik begrijp nog niet dat ze dit model uit productie gehaald hebben. Zo , toch wel wat veranderingen na 20 jaar op de Fender. Iedereen weer bijgepraat.

    Groeten,

    Geert.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top