Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scip Bekijk bericht
    Jammerdebammer, dan is de enige oplossing: zelf een body maken of een body zonder cavity's vinden.
    Of een slagplaat maken die NET iets afwijkt op dat punt.

    EDIT : of, als je toch dekkend gaat afwerken, het gat opvullen en dan de routing opnieuw frezen.
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  2. #12

    Standaard

    Slagplaat is inmiddels binnen, dus daar wordt niet meer aan gesleuteld. Ga toch eigen body maken. Waarschijnlijk met behulp van jou template, cocobolo. Verder meeste dingen al gekocht of in de winkelwagen bij GuitarFetish staan.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scip Bekijk bericht
    Binnenkort wil ik starten met mijn eerste 'zelfbouw' tele. Ik zit nog te twijfelen over de body, of ik die zelf ga fabriceren of dat ik een standaard body ga gebruiken. Heb een klein beetje ervaring met houtbewerking en nog minder (dus wel iets) ervaring met een bovenfrees.



    Vraag Splitcoil
    Omdat ik naast mijn DeArmond Starfire een gitaar wil hebben die erg veelzijdig is, wil ik deze gitaar een splitcoil geven. Omdat ik veel goeds hoor over GFS pickups en deze wat betreft budget voor mij ook aantrekkelijk zijn is mijn vraag of iemand tips heeft voor GFS pickups die ook een prettig geluid geven icm splitcoil. OF misschien heeft hier iemand ervaring mee.
    Iemand ervaring met splitten van GFS humbuckers? En kan iemand mij helpen aan een wiring diagram voor master volume, master tone. En dan via deze 2 knoppen een coilsplit op beide humbuckers
    "keep the earth below my feet.
    From my sweat,
    My blood runs weak."
    - mumford and sons

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Wiring van een tele afkijken. Verbinding tussen beide spoelen van een humbucker via push pull pot aan massa schakelen. Zie site van Seymour Duncan, bij support, wiring diagrams.

  5. #15

  6. #16

    Standaard

    Bedankt voor jullie hulp en antwoorden. Inmiddels al veel onderdelen binnen, dus ga verder in het 'volg het bouwproces'-forum. -> HIER
    "keep the earth below my feet.
    From my sweat,
    My blood runs weak."
    - mumford and sons

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik1970 Bekijk bericht
    Oké dan!
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top