Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2016
    Locatie
    NL
    Berichten
    362

    Standaard

    Dat klinkt grappig. Daar ga ik eens een keer op mijn gemak rond neuzen.
    Wel zo ik het persoonlijk leuker vinden als zoiets kleiner was met hooguit enkele tientallen, en dan redelijk lokaal zodat men elkaar ook af en toe eens kan zien of meer.
    Zelf mis ik nog weleens iets zoals bijvoorbeeld instrumenten. En daar tegenover kan ik wat bieden wat andere ontbreekt. Elkaar aanvullen zou altijd leuk zijn.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ja best grappig. Als ik tijd had ging ik hier iets mee doen. Wel net even geregistreerd en ook wat ingespeeld. Niet al te best, maar aangezien ik in noord Emmercompascuum woon, kon Woldhek het live horen als hij in zuid Ter Apel woont.
    Vind de sound van Woldhek trouwens niet mooi. Is dat met een piezoelement opgenomen? Zou liever een microfoon gebruiken voor acoustisch. Mijn sound is Lp - Mooer Solo (Suhr Riot) - delay - Peavey Valveking speakersimulatie line out. Veel gain, dan hoor je niet hoe slecht het is.

    http://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-70389.php
    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Haha, ik dacht al die MAXDB is van gitaarnet, Was waarschijnlijk ook een snelle poging van jou.
    En Grayfink, leuk dat je het ook even ingespeeld hebt.
    Tja, mijn geluid, daar ben ik nog niet echt mee bezig geweest.
    Ffe snel ingespeeld op een Ibanez RG140 via een Ibanez Virtual Amp (1995?) in Audacity (ubuntu)
    Kon zo gauw geen monitor signaal voor elkaar krijgen en nu blijkt achteraf, dan het gitaar geluid overstuurd was in de computer.
    Ik had het ook nog verkeerd geupload.
    Bedoeling is blijkbaar eerst de volledige mix uploaden en daarna nog een keer alleen je eigen instrument uploaden.
    Ik had alleen mijn eigen geluid geupload, dan krijg je dus DIT

    Ik ga hier toch wat meer mee doen, kost alleen wel wat tijd, maar hardstikke leuk. Zal dan ook het geluid de nodige aandacht geven.....

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Wauw, ook DIT is mogelijk, Lekkahhh

    Van dit album op Wikiloops: http://www.wikiloops.com/album/3517-...Cody+Tripp.php

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Deze is ook aardig gelukt, op wat foutjes na.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top