Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard Mijn band Grenadeers' debuut clip!

    Het nummer heet Chasing the Stereotype. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.498

    Standaard

    Leon in onderbroek, hij is fijn. Clippie is ook tof geschoten. Sja, d'r valt weinig te zeuren, da's dan wel weer een beetje jammer.
    Volgende keer een heeeel klein solootje d'r in prutsen?
    Goodie man.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Solo'tje zit er in! Niet van mij alleen.. Op de EP staan wel een paar solo's. Zelfs één van Alain Johannes.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik zou zeggen, stuur deze clip naar Giel Beelen en wie weet worden jullie serious talent😉
    Ik vind het echt 3 fm waardig, dus wie weet een doorbraak voor jullie? Het is wel een verfrissende sound vind ik.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Super Leon! Te gek nummer! Net ook maar even Drag Forth geluisterd en dat is toch ook erg lekker.
    Mag inderdaad rechtstreeks 3FM op wat mij betreft. Alleen jammer dat ik het waarschijnlijk niet ga meemaken want ik ben een klein jaartje geleden meeverhuisd met Gerard Ekdom naar radio 2.... Bevalt me uitstekend

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Zelf ook geen 3fm fan, maar dank voor de lovende woorden, heren!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.290

    Standaard

    Lekker, catchy en toch rocken als een malle. Meer!
    Mwa...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Klinkt heel lekker, goeie sounds! Maar catchy is niet bepaald een woord dat ik zou gebruiken...
    De opening riff gitaar klank vind ik heel cool! Ik hou wel van die rafelige sound!!

  9. #9

    Standaard

    verrek, geen ode aan een gitaargever, versterkermaker, of andere filantroop. Ook je eigen naam niet geschreven op een gitaar? Alsof je zou vergeten hoe je zelf heet...
    Je stelt me teleur.

    Je hebt meer dan genoeg talent om het zonder dit soort goedkope truuks te doen.

    Dat bewijst dit clipje maar weer. In een klap in ere hersteld.
    Of dit nou mijn eerste keus zou zijn qua muziek is compleet oninteressant. Het vakmanschap is er. de lol is er. Meer dan genoeg zelfs. Als je het hiermee redt (en dat gaat gebeuren) waarom zou je dan je toevlucht nemen tot goedkope en tot op het bot afgekloven concepten?

    Ik herstel gelijk het geloof in je werk. Niet dat dat wat oplevert, maar toch.
    Tuurlijk ben je een fijne gozert. Twijfelt niemand aan.
    Vriendelijke groet, Gus

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Zo, die moest ik even een paar keer lezen voordat ik 'm begreep! Om even antwoord te geven op de vraag waarom ik mee zou doen aan afgekloven en goedkope concepten: als je er een gitaar mee kunt winnen, waarom niet? Als je iets waar je goed in bent in kunt zetten om een prachtige prijs mee binnen te halen; waarom niet? Is toch leuk? Ik zie het niet als goedkope truc, of in ieder geval niet van mijzelf uit.
    Daarnaast had ik mijn naam er niet zelf op geschreven, maar dat is bijzaak. Bedankt voor je reactie!

    @ Beruk: Dank!
    @ Ellisvertellis: Dat is een Fender Bass VI. Klinkt inderdaad heel erg gaaf!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top