Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1

    Thumbs up Hallo! Even Voorstellen:

    Hallo jongens! (en meiden?)

    Ik zal het kort houden
    Mijn naam is Michael en ik ben 27 jaar. ik woon in Nijmegen en ben Slager van beroep

    Op mijn 10de verjaardag kreeg ik van mijn ouders een prachtige Roomwitte Squier Strat,
    helaas heb ik deze niet meer... want deze jongen was zo slim de gitaar volledig uit elkaar te slopen, uiteindelijk naar het grofvuil gegaan, dood zonde!

    Al vrijwel nadat ik een gitaar kreeg ben ik op privé les gegaan, dat ging best aardig.
    ondanks dat ik eigenlijk onvoldoende oefende thuis. uiteindelijk na een jaartje of 2/3 gestopt met les.

    sinds een jaar weer op les gegaan, dus ruim 15 jaar maar wat aangekloot, en mezelf dingen aangeleerd via internet, vrienden en familie. nu op les kom je er achter hoe weinig je eigenlijk kunt en hoe anders je jezelf dingen hebt aangeleerd, wat overigens niet betekend dat het fout is.

    nu speel ik voornamelijk thuis op de zolder voor mezelf en iedereen die het maar horen wil, jammen met vrienden en familie.
    door de jaren heen wat aardig spul bij elkaar verzameld, een mooie VOX Versterker op de kop getikt en 3 prima gitaren. B -merken wel, maar zeker niet verkeerd. en met een Pedal Board vol BOSS pedalen. is deze jongen de hele dag zoet! ik speel graag met muziek mee, en neem zelf ook regelmatig tracks op, eigen nummers en jam tracks op muziek van mijn favoriete artiesten.

    kortom, een heerlijke hobby voor de saaie zondag middagen of de avonden alleen.

    Ik hoop hier veel kennis, tips en truc op te doen... en evt. nog wat jam vrienden te vinden!

    Groet,
    Michael
    Laatst gewijzigd door KeefRiffhard; 27 januari 2015 om 17:52

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis