Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1

    Thumbs up Hallo! Even Voorstellen:

    Hallo jongens! (en meiden?)

    Ik zal het kort houden
    Mijn naam is Michael en ik ben 27 jaar. ik woon in Nijmegen en ben Slager van beroep

    Op mijn 10de verjaardag kreeg ik van mijn ouders een prachtige Roomwitte Squier Strat,
    helaas heb ik deze niet meer... want deze jongen was zo slim de gitaar volledig uit elkaar te slopen, uiteindelijk naar het grofvuil gegaan, dood zonde!

    Al vrijwel nadat ik een gitaar kreeg ben ik op privé les gegaan, dat ging best aardig.
    ondanks dat ik eigenlijk onvoldoende oefende thuis. uiteindelijk na een jaartje of 2/3 gestopt met les.

    sinds een jaar weer op les gegaan, dus ruim 15 jaar maar wat aangekloot, en mezelf dingen aangeleerd via internet, vrienden en familie. nu op les kom je er achter hoe weinig je eigenlijk kunt en hoe anders je jezelf dingen hebt aangeleerd, wat overigens niet betekend dat het fout is.

    nu speel ik voornamelijk thuis op de zolder voor mezelf en iedereen die het maar horen wil, jammen met vrienden en familie.
    door de jaren heen wat aardig spul bij elkaar verzameld, een mooie VOX Versterker op de kop getikt en 3 prima gitaren. B -merken wel, maar zeker niet verkeerd. en met een Pedal Board vol BOSS pedalen. is deze jongen de hele dag zoet! ik speel graag met muziek mee, en neem zelf ook regelmatig tracks op, eigen nummers en jam tracks op muziek van mijn favoriete artiesten.

    kortom, een heerlijke hobby voor de saaie zondag middagen of de avonden alleen.

    Ik hoop hier veel kennis, tips en truc op te doen... en evt. nog wat jam vrienden te vinden!

    Groet,
    Michael
    Laatst gewijzigd door KeefRiffhard; 27 januari 2015 om 17:52

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    707

    Standaard

    Welkom Kief. Veel plezier hier. En vergeet niet: op zolder gebeuren de mooiste dingen. Vraag dat maar aan Barry....

  3. #3

    Standaard

    Daarnaast geldt dat B-merken vaak heel aardige kwaliteit leveren tegenwoordig, welkom.

  4. #4

    Standaard

    Welkom hier!
    Ik respecteer natuurlijk je helden, maar een waarschuwing is wel op zijn plaats. De echte Keef had natuurlijk een snaar teveel. Dus de tuner sloopte hij eraf. Logisch, anders rammelt het alleen maar wat.
    En toen stopte hij het gat van de tuner dicht!

    Hoe dom kun je zijn? In dat gat kun je mooi je peuk kwijt. Gemiste kans dus. Sinds ie uit een palmboom is gevallen doen 5 van de laatste 12 nog in tact zijnde grijze cellen het ook al niet meer.

    Dat geldt ook voor allerlei andere sprookjes. In de wereld van de gitaar is weinig echt wat het lijkt.
    Ik heb net een uitgebreide luistertour gedaan naar de Airline H77 en 78. Uit nieuwsgierigheid, want ik heb ooit op een originele Harmony H77 gespeeld. Wat ik daar nou wel of niet van vind, ach, zo belangrijk is dat niet allemaal.

    9 van de 10 B merken bieden tegenwoordig meer kwaliteit en speelplezier dan Vroegah.
    Dus je maakt me wel een beetje nieuwsgierig naar wat er na de laatste slacht nog behouden is gebleven.
    Veel plezier hier.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top