Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard HNGD: Smitty Custom Classic

    Vorige week opgehaald.

    Heeeeerlijke gitaar. Hij is licht gerelict. Lekker dikke hals. Hou ik wel van. Swamp ash body.
    Smitty '64 pickups in the nek- en brugpositie en een Smitty Mayor pickup in de midden positie.
    Klinkt veel beter dan elke Fender die ik in mijn handen heb gehad. Vind het altijd moeilijk om geluid te omschrijven maar lekker veel laag en vet. Tikje hot, maar wel helder en open. Denk SRV/Hendrix in de nek pickup. In de middenpositie krijg je echt dat scooped john mayer geluidje. In de brugpositie is het gewoon lekker rocken. Pink Floyd achtige solootjes klinken ook te gek in de brugpositie.



    Ik ben blij!

    Foto is van de Marktplaats ad


    Laatst gewijzigd door Philippe; 27 januari 2015 om 16:28

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Nou, Hendrix, SRV, Mayer en Gilmour allemaal in 1 gitaar, dat klinkt als een goeie deal. Happy rockin!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Heb hem zien staan op mp. Was hij rechtshandig geweest was die voor mij😜

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Mooie strat! Ik zag hem ook staan, maar ik ben geen linkspoot noch linkshand.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    nice one. Gek hoe een linkshandige strat toch nog steeds een beetje een aanslag is op mijn visuele stratimprint. Wat ik me afvraag: hebben linkspoten dat ook of hebben jullie een lefty blueprint waarmee je kijkt naar gitaren?

  6. #6

    Standaard

    @barno voor mij als linkshandige is het toch ook serieus wennen om een linkshandige strat te zien, hoor. allez ja, op foto dan toch. in het echt valt dat nogal mee.

    on topic: gefeliciteerd. het blijft naar mijn ervaring toch moeilijk om tweedehands een mooie linkshandige gitaar te vinden.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Inderdaad wat Kirito zegt. Op foto vind ik het als linkshandige ook nog steeds een vreemd gezicht. Terwijl als je Jimi of McCartney ziet spelen het doodnormaal oogt..

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Mooi gitaartje! Als hij nu horizontaal wordt gefotografeerd, Is het visueel ook beter te pruimen . Blijft inderdaad altijd een beetje vreemd zo'n lefty strat!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Gefeliciteerd!!! Die Smitty gitaren zijn gewoon uitzonderlijk goed afgewerkt. Ik heb nooit het geluk gehad er een te proberen, maar ik volg 'Smitty' op Facebook en die foto's zijn echt om te smullen. Pure klasse. Daar hoef ik er niet eens eentje voor in mijn handen te hebben gehad om dat te weten. Sommige dingen WEET je gewoon.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top