Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23
  1. #11

    Standaard



    vooral live knalt ie lekker!

  2. #12

    Standaard

    Dit is altijd mijn favoriet geweest:

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Heerlijk op de National
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  4. #14

    Standaard

    A million miles away !!!!

    Geweldig intro.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Het begin van "Irish Tour '74" is al gelijk een binnenkomer: Walk on hot coals. Zonde dat ze met de Ierse Zee beginnen ipv livebeeld, aan de andere kant past het wel in de sfeer.
    Poe ja die is ook heul lekker.

  6. #16

    Standaard

    Iedereen die gek is van Rory Gallagher moet bij gelegenheid eens een optreden van Bullfrog Tattoo meepikken. Dat is een tribute band (in de zin van "we spelen de muziek zo goed mogelijk zonder er ook zo te willen uitzien").

    Ik stond vorige week met mijn bandje in de Belgische regiofinale van The Clash Of The Coverbands, waar zij de eerste juryprijs kregen. En volledig terecht: werkelijk supergoede band! Niet verwonderlijk want de band bestaat uit professionele muzikanten. Sublieme gitarist, geweldige drummer en indrukwekkende keyboardspeler. Niet voor niets ontvingen deze mensen ook nog eens allemaal de muzikantenprijs in hun categorie. En ook de stem van de zanger komt heel aardig in de buurt van het origineel.

    Ik heb ze nu driemaal gezien (stond er ook telkens mee samen in de voorrondes) en was iedere keer onder de indruk.

    http://www.bullfrogtattoo.com/
    Laatst gewijzigd door Rafke Pafke; 30 januari 2015 om 12:02

  7. #17

    Standaard

    Moonchild!

    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  8. #18

    Standaard

    Wat is dit een superleuk draadje!
    Ik weet het al, maar ik wil het eerst zeker weten. Ach, wat is zeker.

    Leuk!
    Wordt vervolgd......
    Vriendelijke groet, Gus

  9. #19

    Standaard

    Mijn favoriete werk van Gallagher staat op stage struck. Ik vind dat zijn beste periode, alles rockt als een tiet! Alles net ff sneller gespeeld en net wat meer phaser gebruik. Vooral die moonchild versie vind ik meesterlijk. Van zijn studiowerk schiet mij ook zo de b-girl versie van public enemy no. 1 te binnen, staat als bonus op een reissue cd.
    Die rockpalast toegift show met die stomdronken Frankie Miller is ook meesterlijk, wat een speelplezier!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Altijd een boontje gehad voor Going to my hometown:
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top