Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 86 van 86

Discussie: Nova System Repair

  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredjuh Bekijk bericht
    99% hier is goed bedoeld maar dat geeft nog geen garantie voor effectieve communicatie. Dat is de prijs die je betaalt voor op een heel handige manier berichtjes naar vreemden kunnen sturen, en op zn tijd een beetje kunnen lachen.

    Nou om iemand iets aan zijn verstand te brengen kan ik het lang vol houden hoor, getuige het topic "Larsje". Maar als ik doorkrijg dat men gewoon niet wil begrijpen dan haak ik af. Daarbij lach ik me rot om de stompzinnige antwoorden die af en toe gegeven worden. Stomme vragen bestaan in mijn ogen niet, iedereen kan gebrek aan bepaalde kennis hebben en we zijn hier altijd bereid iets bij te dragen.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Dit....

    Is het klassieke geval van "ik snap er geen reet van en dus zal het wel niet belangrijk zijn"... Zo jammer.

    Maar gefeli dattie het weer doet.
    Gelukkig ligt het totaal niet aan de manier hoe je communiceert, toch? Je kan toch gewoon zeggen dat ik beter niet zomaar aan een chip moet gaan peuteren vanwege eventuele schade die dat kan opleveren. Dat je er van uitgaat dat ik er toch geen reet van snap is dan weer jammer. Ik vind het fijn dat je meedenkt en anderen wilt helpen, dat wordt echt wel gewaardeerd maar je zou dat misschien op een ander toontje kunnen doen.

  3. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Gelukkig ligt het totaal niet aan de manier hoe je communiceert, toch? Je kan toch gewoon zeggen dat ik beter niet zomaar aan een chip moet gaan peuteren vanwege eventuele schade die dat kan opleveren. Dat je er van uitgaat dat ik er toch geen reet van snap is dan weer jammer. Ik vind het fijn dat je meedenkt en anderen wilt helpen, dat wordt echt wel gewaardeerd maar je zou dat misschien op een ander toontje kunnen doen.

    "maar deze lap tekst ga ik echt niet doorspitten"..


    Suit yourself met je "toontje".
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht

    "maar deze lap tekst ga ik echt niet doorspitten"..


    Suit yourself met je "toontje".
    Actie reactie....dus hou maar op.

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Hier alweer een defecte NS: https://www.2dehands.be/muziek/muzie...330551448.html

    Je zou er zomaar een handeltje van kunnen maken

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Hier alweer een defecte NS: https://www.2dehands.be/muziek/muzie...330551448.html

    Je zou er zomaar een handeltje van kunnen maken
    Dan moet je wel zeker weten dat de oplossing zo simpel is als bij die van mij. Vanwege die onzekerheid is zijn prijs aan de hoge kant (€150,00). Er zal nog wel iets vanaf geluld kunnen worden denk ik. Ik zie trouwens biedingen tot €200,00 bij andere NS-en. Maar of dat uiteindelijk betaald wordt is maar de vraag.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top