Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik maak mij altijd enigszins zorgen als een tekst niet congruent is. Daarmee wordt bedoeld dat dingen taalkundig logisch en eenduidig zijn en dat er onder normale omstandigheden geen gekke (onmogelijke) dingen langskomen. Tenzij kllankdichten of overduidelijk trippende toestanden.

    Dat onmogelijke speelt zich af op 20.000 ft up in the air.
    Een normale sprong zal plaatsvinden vanaf 3.000 of 3.500 ft.
    3 kilometer of 10.500 ft is door kou en zuurstofgebrek al niet meer te doen zonder speciale gear. Of er moet sprake zijn van een Eight Miles high club?

    Piloot brengt zijn vliegtuig op flinke hoogte, gaat in zweefvlucht. In die periode wordt een wipje gemaakt tot de juiste hoogte voor een sprong is bereikt.
    Alors, mogelijkheden genoeg toch? Ik vind teksten die over feesten en wippen gaan dik OK. Is dat haar bedoeling, dan zeg ik: welkom bij de club.

    In het andere geval:
    Een aandachtspuntje voor de tekstschrijfster?
    Verder heb ik even opnieuw geluisterd. Dat doe je niet als je het kut vindt hè?
    Vriendelijke groet, Gus
    Beste-commentaar-ooit, Gus!

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik verbaas me over de kritische reacties. Kan men dan niet horen dat dit een (zeer prima) live registratie is waar weinig aan gesleuteld is? Geen song? Wat nou, ik hoor een hele goede pop-rock songstructuur. Of t je smaak is, is wat anders (de mijne is t ook zeker niet), en of t catchy is of een bepaald publiek bereikt... ik denk dat de vergelijking met Anouk al antwoord is: JA

    Ik vind t enorm goed, lekker gespeeld, heerlijke leads, ik vind de (zelffde?) zangeres (nu een stuk beter) te pruimen, mooie profi 2e stemmetjes, geode opbouw etc. Live is dit met een dikke sound vast heel VET. Complimenten man!! Ondanks dat dit niet mijn smaak is om te luistern, zou ik zo in deze band spleen, geweldig.

    Het enige waar ik t persoonlijk (dus t is niet echt kritiek) mee eens ben, is dat een toetsenist niet zou misstaan. Maar wel zo'n toetsenist die zich er bij kan neerleggen dat ie niet bij alles meespeelt hehe.
    Ik kan me helemaal, letter voor letter, vinden in deze reactie. Enige toevoeging die ik zou hebben is de mix; zangeres een tikje zachter en de gitaar ietsje harder! Bas en drums staan hard genoeg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door USofguitar Bekijk bericht
    Beste-commentaar-ooit, Gus!
    Gus rules, als het om reactie geven gaat!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70 Bekijk bericht
    Gus rules, als het om reactie geven gaat!
    Nee hoor, daar geloof ik echt niet in. Ik vertel wat de muziek met me doet. En als je dan soms iets zegt waardoor iemand even aan het denken gaat over zijn eigen muziek, dan heb je de volledige scope ervan wel gehad.

    Verder is het niks meer dan gezellig naar muziek luisteren en er af en toe iets over zeggen.
    Alors, tijd om het brooddeeg van morgen klaar te zetten. Om vooral maar te laten zien dat er niet te veel achter moet worden gezocht. Smiley!!
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 20 februari 2015 om 08:19 Reden: Ingreep van de Apple mafia: Brooddeeg werd broodbeleg. Wie zoiets verzint........

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top