Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard Nick Pilmeyer Live Video-Opname

    Ik heb al weer een tijdje niets van me laten horen, ik ben druk bezig geweest met het uitwerken van mijn demo's in bandformaat, daar hebben we afgelopen week een gig mee gehad in de 013, dat is live opgenomen en dat kan hier terug gekeken worden:


    Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden

    Qua mix had ik zelf graag de dames wat harder gehad, maar ook onze toetsen-sectie stond nog een beetje zacht, voor de rest ben ik best wel blij met hoe ze het hebben laten klinken

  2. #2

    Standaard

    Als dit het uitwerken van een demo is vreet ik mijn hoed op.
    Als ik zie, weet, hoor wat de gemiddelde live opname aan post productie mee krijgt......., wat een eufemisme is voor compleet nieuwe partijen inspelen etc., dan is dit af. Als in: àf!

    Ik heb al eens eerder geschreven dat ik jou beschouw als een van de authentieke talenten op het gebied van smakelijke popliedjes. En hoe langer hoe meer begint zich dat af te tekenen. Dus daarvan neem ik niks terug.

    De Nijs en andere treurige lieden, uit de weg, Nick is on his way!!!!!
    Van harte met zo'n prestatie. Aan de hele band natuurlijk, bladibla, maar het meest aan jou.
    Staat opnieuw op, die video.
    Sjeeeeeee, je bek valt toch open?
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Das toevallig, Famke in je filmpje De wereld is klein. Muziek klinkt erg goed!! De dames hadden idd misschien iets harder gemogen, maar ik doe het je zeker niet na!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    tof. zelf zou ik hier wsch opteren voor een electrische ipv acoustische ritmegitaar.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Thanks Gus zoals altijd voor de mooie lof ;-)
    @Marter, iemand in schaamteloze filmpjes thread had de andere dame herkent, dus van een kleine wereld kunnen we wel spreken denk ik idd (als het over muzikaal nederland gaat in ieder geval xD )
    @Barno, vooral bij nr3 Niet als vanouds mistte ik wel een elektrische inderdaad, bij de rest zou ik mn akoestische missen. Maar de volgende keer ga ik dus mn elektrische wel meeslepen denk ik.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    yep, don't get me wrong, ik ben helemaal voor acoust. maar sommige nummers vragen een plankje

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Klinkt lekker Nick. Leuke muziek en knap dat je ogenschijnlijk onberoerd door speelt ondanks dat 'strapless' bent bij het laatste nummer.

  8. #8

    Standaard

    Ik zou, eens met Barno, nèt iets meer bite hier en daar net the finishing touch vinden.
    Helemaal eens.
    Maar ja, als dit een demo is, dan doe je dat toch gewoon voor het echte? Bij een demo moet er iets te wensen blijven hoor.

    Niets van het spelplezier proberen te verliezen in de tussentijd. Daarin zit nou juist een van de grote pluspunten van je muziek. Grote pluspunten!
    Supergoed!!!!!
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top