Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Music (death) metal band gezocht omgeving nijmegen

    Ola

    ik zoek een gemotiveerde band in de omgeving van nijmegen.
    ruim ervaring in bands en met optredens en in bezit van voldoende gear & vervoer.

    wat ik zoek is een death/grind/als het maar beukt metal band... snel / langszaam maakt niet uit, maar strakheid en energie wel. en ik wil graag optreden! de reden dat ik nou zoek is omdat m'n huidige bandleden het vuur om op te treden kwijt zijn geraakt, maar ik wil graag de planken op!

    Dus zoek je nog een gitarist dan hoor ik het graag.

    Groet!

  2. #2

    Standaard

    Hallo!

    Misschien niet helemaal waar je om vroeg, maar het valt altijd te proberen denk ik zo! Wij zijn Yorishiro, en wij zijn op zoek naar een gemotiveerde gitarist! We hebben een stapel ambitieuze en ervaren muzikanten en spelen pittige j-rock/metal inspired original songs, en een aardige verzameling concepten en songs, we vereisen een aardig niveau en strak spel, motivatie staat ook altijd voorop. Hieronder soundcloud links met twee van onze songs, het is geen album kwaliteit (concept werk homerecordings) maar wel goed te horen, laat maar weten of dit je iets lijkt! De uitdaging is er zeker en het is een gezellige club. We repeteren momenteel in Eindhoven met leden afkomstig uit Heerlen, Nuth en Venlo.



    https://soundcloud.com/rephaimsheol/ascendancy-ex2

    https://soundcloud.com/rephaimsheol/inari-ex5

    groeten,
    Joachim

  3. #3

    Standaard

    hoi

    dank je wel voor je reactie. de muziek klinkt solide, maar is inderdaad niet mijn ding.
    ik ben bang dat ik drukker bezig ben met strak spelen dan met uit m'n dakkie gaan :0)

    Gr
    Arjan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top