Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2015
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4

    Standaard Aangeboden: Gitaarles omgeving Utrecht

    Ik geef vanaf heden weer gitaarles dichtbij Utrecht centrum aan alle leeftijden, alle stijlen. Ervaring met pop, rock, klassiek, jazz, gypsy jazz, latin, funk en (progressieve) metal, les kan ook in het Engels. Ook geef ik muziektheorie en solfege.
    Ik geef al ruim 9 jaar les en ben naast freelanche leraar ook werkzaam aan de Guitar Academy in Amsterdam. Ik heb gestudeerd aan de Rockacademie en heb een Bachelor of Arts in Muziekwetenschappen. Ook voor sessiewerk en andere muziekgerelateerde zaken ben ik beschikbaar. Laat wat van je horen als je goed, betaalbaar gitaarles of andere muzikale diensten zoekt!

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2015
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4

    Standaard

    Vanaf heden okok te vinden op www.woutervandijkmuziek.nl of www.woutervandijkgitaarles.nl
    Met enige regelmaat ontvang ik via gitaarnet leuke reacties van mensen die les zoeken, willen jammen of tips hebben, erg tof!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Locatie
    Ede
    Berichten
    290

    Standaard

    Kan Wouter van Dijk zeker adviseren Spelen al jaren samen en hij brengt het nog vrij bescheiden door te zeggen dat 'ie ervaring heeft met een aantal stijlen. Hij is gewoon echt retegoed en hij kan het nog goed uitleggen ook!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top