Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 183
  1. #161

  2. #162
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    Mooer brengt iets gelijkaardigs uit.
    http://www.bax-shop.be/nl/mooer-micr...machine-pedaal
    Interessant nieuws. Maar voorlopig is er alleen nog maaar een niet-werkend prototype.....
    Maar ik ga het volgen.

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  3. #163
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    Mooer brengt iets gelijkaardigs uit.
    http://www.bax-shop.be/nl/mooer-micr...machine-pedaal
    Gewoon een mini drummachine, dat is toch heel wat anders?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #164
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Je moest eens weten hoelang ik daar wel niet op heb zitten wachten....
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  5. #165
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Met die Mooer mis je de basgitaar, die in dezelfde key meespeelt op een zelf verzonnen akkoordenschema. En dat is nu juist de fun van de Trio, en het traint je muzikaliteit.

  6. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Je moest eens weten hoelang ik daar wel niet op heb zitten wachten....
    Had niet gehoeven want er bestond al zoiets: de Beatbuddy mini. Ook betaalbaar en meer opties dan de Mooer (voorzover dat op grond van de zichtbare knoppen op die Mooer valt te beoordelen).
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  7. #167

    Standaard

    Kwam per toeval hier uit. Ik heb zojuist de Trio Band creator besteld. Ben erg benieuwd.
    Ik ben zelf een absolute beginner die sinds 2 maanden gitaar speelt (4 lessen gehad). Dus ik hoop dat ik er direct iets aan heb.
    Maar het lijkt me niet verkeerd om strakker en getimed leren spelen. En het lijkt me makkelijker dan met allerlei losse backing tracks te moeten klooien.
    The universe has an interesting sense of irony, in that you are the universe experiencing itself... And all you are is a thought.

  8. #168
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2007
    Locatie
    Het Hoge Noorden des Lands
    Berichten
    216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacide Bekijk bericht
    Kwam per toeval hier uit. Ik heb zojuist de Trio Band creator besteld. Ben erg benieuwd.
    Ik ben zelf een absolute beginner die sinds 2 maanden gitaar speelt (4 lessen gehad). Dus ik hoop dat ik er direct iets aan heb.
    Maar het lijkt me niet verkeerd om strakker en getimed leren spelen. En het lijkt me makkelijker dan met allerlei losse backing tracks te moeten klooien.
    Ik kan niet zo goed inschatten hoe makkelijk of moeilijk het gaat zijn om de Trio+ te gebruiken als je nog niet zo lang speelt. Je moet natuurlijk wel goed genoeg spelen om het ding een beetje een leuke partij te 'leren', dus in ieder geval moet je in staat zijn om een (eenvoudig) akkoordenschema enigszins duidelijk en in de maat voor te spelen.

    Maar mijn eigen ervaring is dat het ding redelijk 'tolerant' is voor kleine afwijkingen, zolang maar duidelijk is in welk tempo en welke maatsoort je speelt, en welk akkoord er ongeveer op welke tel komt. En inderdaad is het enorm leerzaam om met het ding mee te spelen. Veel plezier ermee!
    "Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."


    ― Philip K. Dick

  9. #169
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    De oude Trio is nu te koop voor 89 euro.

    https://www.thomann.de/nl/digitech_t...nd_creator.htm
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  10. #170
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2007
    Locatie
    Het Hoge Noorden des Lands
    Berichten
    216

    Standaard

    Da's niet duur. Zou dat betekenen dat er alweer een nieuwe aan zit te komen? De Trio++ ? :-)
    "Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."


    ― Philip K. Dick

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top