Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38
  1. #31

    Standaard

    Houd eens op... zo krijg ik zin in een Martin... Blijft toch jeugdsentiment, aangezien Harry Sacksioni Martin speelde (en speelt. Ik heb op zijn exemplaar gespeeld, maar die signature heeft een heel duidelijke V hals. En dat is echt niet voor mij.).

  2. #32

    Standaard

    En veel plezier met die gitaren. Mooi paartje!

  3. #33

    Standaard

    Gefeliciteerd!

    Mooie gitaar, veel speelplezier!

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Thnx guys! Ben er errug mee in mijn nopjes! ^^ Heb er weer een nieuw maatje bij .
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Werkelijk SCHITTEREND!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Thnx vulv! Een plaatje inderdaad!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 januari 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    haha thnx

    En hier naast de sigma 000r-42 van mijn vriendin (let op de foeilelijke kermis headstock van de Blueridge... XD):
    Gefeliciteerd met de Blueridge!

    Ik heb exact dezelfde, dus een 163, gekocht in 2005. Hij hing toen net in de winkel (Westerhaven/Groningen). Ik had een Cort/dreadnaught en ik wilde een kleinere en een betere gitaar. Blueridge was toen een totaal onbekend merk toen, maar hij speelde en klonk zooo lekker (vol, sprankelend, luid). Dus gekocht en mee naar gitaarles, dat was toen bij Heddy van der Laan. Die was onder de indruk, had ook nog nooit een Blueridge gitaar uit China gezien. Plus we hadden vergelijkingsmateriaal, want Heddy had toen net een Martin/Eric Clapton 000 gekocht. Eerlijk gezegd vond ik mijn Blueridge minstens zo goed klinken. Ik ben er best zuinig op dus ik speel er alleen thuis op. In de band gebruik ik een andere akoestische gitaar, een Naga auditorium model.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hessepes Bekijk bericht
    Gefeliciteerd met de Blueridge!

    Ik heb exact dezelfde, dus een 163, gekocht in 2005. Hij hing toen net in de winkel (Westerhaven/Groningen). Ik had een Cort/dreadnaught en ik wilde een kleinere en een betere gitaar. Blueridge was toen een totaal onbekend merk toen, maar hij speelde en klonk zooo lekker (vol, sprankelend, luid). Dus gekocht en mee naar gitaarles, dat was toen bij Heddy van der Laan. Die was onder de indruk, had ook nog nooit een Blueridge gitaar uit China gezien. Plus we hadden vergelijkingsmateriaal, want Heddy had toen net een Martin/Eric Clapton 000 gekocht. Eerlijk gezegd vond ik mijn Blueridge minstens zo goed klinken. Ik ben er best zuinig op dus ik speel er alleen thuis op. In de band gebruik ik een andere akoestische gitaar, een Naga auditorium model.
    Ja echt een te gekke gitaar is het! Zit echt een heel volwassen geluid, klinkt echt als een instrument t.o.v. mijn vorige akoestische gitaar. Veel meer dieptje en comlexiteit in de sound, en veel eerlijker.
    De gitaar klinkt ook opener, complexer en minder compressed dan de Sigma 000R-42 van mijn vriendin, daar krijg je wat makkelijker een goed geluid uit, maar als je dan eenmaal beter en preciezer speelt en weet wat je aan het doen bent geeft de Blueridge veel meer terug en krijg je een veel complexer vetter geluid vind ik.

    Blij .
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top