Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 104
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard NOORDER GITAAR DAG 2015 op 7 MAART !!!!!!!!!!

    Hallo gitaarnetters.

    Op 7 maart 2015 zal de vierde editie van de Noorder Gitaar Dag plaatsvinden in het Groninger Zuidbroek. Op deze beurs, inmiddels één van de toonaangevende beurzen in Nederland, wordt georganiseerd door drie forumleden ( Guitarkid, Hendriks en Noorderling38 ). Er zullen dit keer ruim veertig standhouders komen met een veelzijdig aanbod van (bas)gitaren, versterkers, effect-apparatuur, accesoires etc. Dit jaar mogen we ook de nodige standhouders uit Duitsland en België verwelkomen. Verder zullen er de demo’s, clinics en kleine optredens plaatsvinden. O.a. topgitarist Ruben Hoeke zal vanwege het grote succes van 2014 op verzoek opnieuw clinics en een kort optreden verzorgen.
    De organisatie heeft dankzij standhouders en sponsoren de mogelijkheid om een aantal interessante zaken weg te geven, waaronder abonnementen op muziekbladen, t-shirts etc.
    De eerste drie edities trokken samen ruim 1700 bezoekers vanuit het hele land en mogen daarmee een groot succes genoemd worden.
    De eerste beurs vond plaats in 2012 en werd georganiseerd n.a.v. vragen op dit forum over het feit dat de grotere beurzen allen ver van het Noorden werden gehouden. Kort na deze eerste beurs is de “Stichting Noorder Gitaar Dag” opgericht, die ook verantwoordelijk was voor de gitaarbeurs tijdens het Groninger Gitaar Festival in oktober 2012 in Winschoten. Een stichting die dus zonder winstoogmerk werkt. Daardoor kunnen we de kosten voor de standhouders én de entree lekker laag houden en toch een mooi programma leveren!!
    Het geheel speelt zich wederom af in de de Broeckhof, W.A Scholtenweg 18 te Zuidbroek en is van 10.00 tot 17.00. Dit jaar is er een extra (vierde) zaal toegevoegd aan de beurs. De entree bedraagt wederom slechts € 3,-.

    www.noordergitaardag.nl

    Het topic over vorig jaar:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...noorder+gitaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  2. #2

    Standaard

    Ahhhhhhhhhh....................., praise the lord.
    Da Hessepes en ik hebben deze datum al vanaf begin december of zo in de agenda gezet.

    Ik hoor Harald en Ruben Hoeke? Sympatieke gozert die Ruben, maar ik kom voor Harald. Want ik ben de fanclub. En voor Hessepes, maar dat blijft geheim.
    Vorstelijke aanbieding voor het Bestuur: eerste rondje in de kroeg voor mijn rekening. Buitenkansje toch?

    Dan ben je maar weer blij dat je weer aan een nieuw avontuur begonnen bent hè?
    Mijn dag is weer mooi.
    Wij spreken ons weer.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Harald is zeker van de partij Gus .

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Whoohooh! Ik ben d'r.

  5. #5

    Standaard

    ik mis wel iets op de site, wie de standhouders zijn, dat kan helpen om meer bezoekers te krijgen.
    ik had vorig jaar zelf wat flyers geprint met daarop ook wat er allemaal stond, deze had ik op rommelmarkten op mijn kraam bij de gitaren in de buurt liggen, dingen gingen als warme broodjes, vooral die extra info werd enorm op prijs gesteld.
    kom dit jaar denk ik wel als bezoeker als standhouder heb ik effe geen zin in .

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    ik mis wel iets op de site, wie de standhouders zijn, dat kan helpen om meer bezoekers te krijgen.
    ik had vorig jaar zelf wat flyers geprint met daarop ook wat er allemaal stond, deze had ik op rommelmarkten op mijn kraam bij de gitaren in de buurt liggen, dingen gingen als warme broodjes, vooral die extra info werd enorm op prijs gesteld.
    kom dit jaar denk ik wel als bezoeker als standhouder heb ik effe geen zin in .
    Gus: held!!!!

    Wietse: De standhouders komen er wel weer op te staan, maar de lijst groeit nog erg hard en ik heb het gruwelijk druk in de studio....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht
    Whoohooh! Ik ben d'r.
    Wil je nog een stand Derek ?

  8. #8

    Standaard

    Yes, heb er weer zin in Met dit jaar waarschijnlijk wat nieuwe voor akoestische gitaar gearrangeerde rockhistorie. A bit of nostalgia for the old folks

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    "I need another guitar like i need a hole in my head"... Maar, ijs en weder dienende enz. Leuk uitje voor de gepensioneerde rocker.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Vandaag net een bevestiging gekregen van een standhouder met alleen vintage gitaren , hij heeft o.a. een Gibson lp custom uit 1959 , hopelijk neemt hij deze mee.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top