Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Thumbs down Afwezige moderators?

    Het is mij nu al bij twee subforums opgevallen dat de moderators zelf al minstens een half jaar zelf niet meer gepost hebben.
    Of ze het forum in andere hoedanigheid hebben bezocht kan ik natuurklijk niet vaststellen, maar als ik op een boodschap aan betreffende moderator geen enkele reactie krijg of op andere wijze waarneen, draagt dat niet bij aan het vertrouwen dat er goed gemodereerd wordt.
    Wie van de wel aanwezige moderatoren gaat dat eens uitzoeken?
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Tja, wat kan ik eraan doen? Ik kan niemand dwingen om op het forum te komen. Daar staat tegenover dat ik supermod ben, met andere woorden, ik kan in alle subfora modden. Onnodig te zeggen dat ik niet al die subfora bezoek, maar met een PB naar mij kan ik je snel helpen, ik ben vrijwel dagelijks aanwezig.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  3. #3

    Standaard

    Ik kan totaal niet inschatten wie waarvoor verantwoordelijk is.
    Die gasten die ik wel ken heb ik bij ontmoetingen geprobeerd mijn waardering over te brengen.
    Almarvk op zijn super vriendelijk-bescheiden manier, Han op zijn karakteristieke wijze, Dirk_hendrik of hoe die ook heet een bosje veertjes in zijn poepertje...
    Er is iemand die geduldig de redelijk ergerlijke aanvallen van een gefrustreerde kleuter telkens maar weer banned. Of met een t.
    En zelfs The Bertman blijft behoorlijk geduldig onder mijn stukjes.
    Hier is dus een uitgebreid compliment meer dan op zijn plaats.

    RB, jij weet dat ik je vreselijk waardeer, dus als je van iemand geen antwoord krijgt kan het zijn dat ie met iets lekkers bezig is. Of misschien is hij of zij op plaatsen waar WiFi minder vanzelfsprekend is. Ik zou dan zelf toch eerder een bericht bij een collega achterlaten.

    In short, Bert, niet altijd mijn forte hè, om het kort te houden...
    Thanks mate. Meen ik echt.

    Vriendelijke groet, Gus

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Dank, Gus, altijd fijn om zoiets te horen.
    Ik snap RB's probleem, als je iets te melden hebt in een forum, of op de rapporteerknop drukt, komt dat terecht bij de mod van dat forum. Als die persoon er zelden is, wordt je klacht niet behandeld. Vandaar mijn uitleg.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik denk dat als sommige moderators per toeval weer 's inloggen, dat ze toch enigszins verbaasd zullen zijn dat ze nog steeds moderator zijn. Er zijn er bij die al een aantal jaar niet meer hebben ingelogd en het gemiddelde ligt zo ongeveer op maanden niet inloggen. Het zal mij echt aan m'n reet roesten hoor, een forum is nou eenmaal geen primaire levensbehoefte voor mij, maar als je als forum een beetje serieus genomen wilt worden, dan zou ik toch 's kijken naar een wisseling van de wacht van sommigen. De eerder aangehaalde forumkleuter bewijst maar weer 's dat je hier in principe kunt doen en laten wat je wilt, ongeacht de regels en supermods.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Er zijn ook mods die je na een melding een persoonlijk bericht terug sturen. Top jongens!
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Party

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Bertman Bekijk bericht
    Dank, Gus, altijd fijn om zoiets te horen.
    Ik snap RB's probleem, als je iets te melden hebt in een forum, of op de rapporteerknop drukt, komt dat terecht bij de mod van dat forum. Als die persoon er zelden is, wordt je klacht niet behandeld. Vandaar mijn uitleg.
    Ja, Gus en Bert, dat is me helemaal duidelijk. Ik zal Bert een PB-tje sturen.
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Heb het idee dat forums een stapje terug zal gaan doen door de toenemende technieken, apps e.d.
    Een jaar geleden was ik veel bezig met mijn e-mails te lezen, nu de meeste op FB en twitter zitten komt er nagenoeg geen mail meer binnen.
    Wel lekker rustig zo.
    Zelf kijk ik een paar keer in de week op het forum, echter is het maar net waar ik op reageer als het een bijdragen zou kunnen zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  9. #9
    Banned to "Zelfbouw-Mod"
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Wonthaggi - VIC - Australia
    Berichten
    1.278

    Standaard

    Ik ben er misschien zo een? Weet niet eens of ik nog moderator ben van het subforum "zelfbouw".
    Ik ben 2 jaar geleden naar Australie verhuist en heb eigenlijk vanaf toen nog weinig met het forum gedaan. Vroeger veel tijd in gestoken, maar nu is het verwaterd. Heb terzijnertijd ook aangegeven dat ik misschien beter geen mod meer was, maar of daar iets mee is gedaan?

    Succes!
    ɹǝpun-uʍop ɹǝʍnoqɹɐɐʇᴉƃ

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    De ellende is dat mods ook maar beperkte rechten hebben. Ze worden aangesteld en afgevoerd door Gitaarnet, maar die is nog het minst van allemaal aanwezig.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top