Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Het is zo dat het onderhoud op Gitaarnet forum achterstallig is. Ook het mod team valt daaronder. Zoals gezegd, het aanstellen of ontslaan kan alleen door de beheerder worden gedaan eeeh.... er is achterstallig onderhoud Laat het de pret niet drukken, er valt nog steeds veel te lezen hier.

    Beste tip is inderdaad: stuur een privé berichtje naar één van de supermods (Hans, The Bertman of ondergetekende), die kunnen op het hele forum posts aanpassen of verwijderen.

  2. #12
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Ik ben waarschijnlijke één van die moderators. Ik heb ooit een druk gitaarnet-leven gehad maar de laatste jaren kom ik hier heel weinig en post ik zo goed als niet meer. Ik krijg inderdaad soms wel nog een melding binnen en meestal komt het er niet van dat ik er iets mee doe.
    Ik zou eigenlijk al lang die mod functie kwijt geweest moeten zijn, maar zoals Mitch zegt gaan zo'n dingen op gitaarnet altijd nogal traag.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  3. #13

    Standaard

    Ik ben ook mod op een ander forum.. Ik kan je vertellen dat je (ik!) veel probleempjes moest oplossen.

    Ik zie tevens ook dat te tijden veranderen.. eerder was het erg druk.. \vind het nu reuze mee vallen.
    Als de desbterffende mod niet reageerd , dan probeer je het toch via een andere mod.

    En als laatse (ik denk dat je mod of zo wil worden anders post je niet zo iets) daar voor moet je bij gitaarnet zijn

    Of je houd er reken mee dat er tzt iets nieuws komt..

    Om nog op je 1e post te antwoorden.. Ik reageer nooit............ alleen als het mot!
    Binnenkort mn nieuwe site van mn band:
    "Hallo Ik ben Dirk en ik lik vogels "
    goede bleus ! en kneiterhard

  4. #14
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Hihi, check de datum, je bent een half jaar te laat.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top