Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    Ik geef niks om street cred, maar eigen FOH mee, gaat altijd wel goed. 9 v/d 10 keer veel complimenten over de sound en dat het met gemak de andere bands weg beukte, dikke prima dus.

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Als Bonamassa 135 db produceert bij een optreden blijf ik weg... het is bezopen dat je als publiek in een grote zaal ook nog eens met oordoppen moet rondlopen. En met oordoppen demp je misschien 25 db, dus zelfs met doppen in zijn de pieken idioot hard, en het gemiddelde nivo nog steeds goed voor gehoorbeschadiging.

    Satriani ziet mij dus ook niet meer voor het podium, en Vai is een randgeval. Dat was nog net te doen, maar ook al behoorlijk hard.

    Je wil dus de beleving van heel hard, en dan ga je doppen in doen. Kan je toch ook wat minder hard, en dan zonder die doppen, lijkt me.
    harald we hebben het hier over metal
    als de eerste rij(en) na het concert geen bloedende oren hebben, gaan ze klagen

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Ik geef niks om street cred, maar eigen FOH mee, gaat altijd wel goed. 9 v/d 10 keer veel complimenten over de sound en dat het met gemak de andere bands weg beukte, dikke prima dus.
    In een kroegje als de Little Devil is het wel een beetje too much, maar toen waren jullie ook nog met meer man

    @arcane, die H1 doet het stand-alone al goed; ik zoek echt een losse USB mic voor aan m'n telefoon die een flinke geluidsdruk aankan ...

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    In een kroegje als de Little Devil is het wel een beetje too much, maar toen waren jullie ook nog met meer man
    Hebben we ook een keer met 6 in de little devil gespeeld, kan het me niet zo goed herinneren, 2x gespeeld daar. Volgens mij was dat beiden keren met 5 man en in de Cul de sac met 6, maar ik kan er naast zitten . Op een gegeven moment worden al die shows een grote blur

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Hebben we ook een keer met 6 in de little devil gespeeld, kan het me niet zo goed herinneren, 2x gespeeld daar. Volgens mij was dat beiden keren met 5 man en in de Cul de sac met 6, maar ik kan er naast zitten . Op een gegeven moment worden al die shows een grote blur


    En dan alles op 10!

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2003
    Locatie
    Velsen noord
    Berichten
    1.558

    Standaard

    haha, verdomd

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door okeeee Bekijk bericht
    harald we hebben het hier over metal
    als de eerste rij(en) na het concert geen bloedende oren hebben, gaan ze klagen
    Count me out... beetje volume is leuk, maar je kunt het ook overdrijven.

    Overigens vind ik Vai ook wat spannender. Satriani neemt geweldige muzikanten mee, en dan mag de drummer bij verschillende nummers gewoon het hele nummer preset 1 van een Roland drumcomputer drummen. Boem Klap Boem Klap, met achtste noten op een dichte hi hat. Vraag me dan toch af of Joe dat oorspronkelijk zo gedaan heeft omdat hij die Roland zo goed vond klinken, of simpelweg omdat die eerste twee platen gewoon op een shoestring budget moesten worden opgenomen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top