Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Al geprobeerd bij één of meer van de kabels naar en/ of van de GT-Pro de shielding los te maken?

  2. #12

    Standaard

    shielding? Ik heb meerdere kabels geprobeerd. (zeker 5 st.) Allemaal hetzelfde. Een aantal heb ik zelf gesoldeerd en is standaard instrumentkabel. Dus de kern naar de tip en de mantel naar de sleeve.

    Het vreemde is dat de intellifex dit probleem niet heeft. Zit er in de GT-Pro iets wat dit kan veroorzaken?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    158

    Standaard

    Werk je met adapters?, verleg in dat geval die adapter eens, ook in hoogte.
    Vaak geeft zo'n adapter veel brom

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Mag ik vragen wat de vier kabel methode is?
    4 kabel methode is effecten zoals reverb en delay met twee kabels via de effectsloop van de versterker en effects zoals overdrive/ distortion/ chorus via de overige twee kabels naar de jackingang van versterker in.

  5. #15

    Standaard

    Ik heb er inderdaad 3 adapters in het rack maar als ik alleen de GT-Pro aansluit (uit het rack gehaald) dan heeft dit geen verschil

  6. #16

    Standaard

    Input van de gitaar dicht en de fuzz/brom is weg... Zowel bij 4cm als 2 kabels de GT-Pro out naar de JCM gitaar input. Hier zat dus het probleem.

    Dus nu verder en kijken of 4CM wat is. Preamp van de GT-Pro door het clean kanaal van de JCM klinkt ook niet verkeerd en scheelt ook weer een hoop 'gepatch'

  7. #17

    Standaard

    De GT-Pro is de deur uit. Een Rocktron Replifex en Intellifex zijn ervoor in de plaats gekomen.

    Als ik een effect selecteerde die iets gain gaf dan ontstond er eenvreselijke feedback en die was er niet uit te krijgen in het apparaat. Enkel met een externe mixer en dat werd me iets te gek.

    Vanavond eens bouwen aan de nieuwe inhoud ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top