Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32

Discussie: Onnodig moeilijk

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Bram, korte geschiedenis...
    Ik kreeg m'n eerste gitaar in 1964, heb heel veel gespeeld, heel veel...maar op een moment was ik de situaties met bandjes helemaal beu,en in de jaren '80 ben ik helemaal gestopt met spelen, en zelfs met luisteren. Ik ben herbegonnen net moor m'n 54ste verjaardag, heb één echte les genomen en de rest -met vallen en opstaan- zelf uitgevogeld. Dat ' bestuderen' heb ik dus ook op ' rijpere leeftijd' gedaan.
    Het heeft niks met leeftijd te maken, maar wel of je geprikkeld wordt, of je nieuwsgierig bent. Op dit forum worden ook vragen gesteld door ' jongere' gasten, die noch geprikkeld zijn, noch ècht nieuwsgierig, maar liever instant antwoorden willen. Die gebruiken dan weer dàt excuus.

    Je kan best gitaar spelen zonder veel theorie, maar weten wat een toonladder is, en hoe akkoorden werken is eigenlijk net zo ' basic' als weten hoe je je gitaar moet stemmen. En het is echt niet moeilijk, Wat wel lastig is, is om de goeie informatie te vinden Youtube enzo, als dat niet lukt stuur me gerust een PM.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Locatie
    Oirschot
    Berichten
    197

    Standaard

    Dank je Terrasbeest voor je uitleg en vooral je aanbod. Als ik moeite ga ondervinden bij het uitvogelen van e.e.a. dan ga ik je zeker contacteren. Ook alle anderen nogmaals dank voor jullie hulp en antwoorden.
    Ik heb onlangs de draad weer opgepakt en speel lekker thuis mee met backing-tracks e.d.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top