Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Ampeg buizen versterker maakt raar geluid

    Beste Mede muzikanten!

    Mijn ampeg GVT15-112 maakt sinds kort zo nu en dan oppeens rare geluidjes. Ik vind het heel lastig uit te leggen hoe het geluid klinkt. Het is een soort sissend geluid. De versterker functioneert verder prima en klinkt heerlijk.

    Iemand een idee wat dit kan zijn?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassBo Bekijk bericht
    Beste Mede muzikanten!

    Mijn ampeg GVT15-112 maakt sinds kort zo nu en dan oppeens rare geluidjes. Ik vind het heel lastig uit te leggen hoe het geluid klinkt. Het is een soort sissend geluid. De versterker functioneert verder prima en klinkt heerlijk.

    Iemand een idee wat dit kan zijn?
    Van alles en nog wat. Het eerst was in me opkomt is een uitpuilende elko maar een rotte buis of buisvoet kan ook zomaar. Is zonder onderzoek echt niet te zeggen, sorry.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Van alles en nog wat. Het eerst was in me opkomt is een uitpuilende elko maar een rotte buis of buisvoet kan ook zomaar. Is zonder onderzoek echt niet te zeggen, sorry.
    Ik heb het in het verleden ook wel eens meegemaakt dat het gewoon de buis was. Beetje soort van licht pruttelend geluid. Naar een uurtje of 20 inbranden was het weg....
    Nico


  4. #4

    Standaard

    pruttelen is inderdaad een hele goede omschrijving haha! zo klinkt het inderdaad. Ik wacht even af en anders toch maar even langs de reparateur.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top