Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Het werkt een beetje als facebook. Je kunt je afbeeldingen uploaden, uiteraard je (band)naam en overige naw gegevens toevoegen. Je facebook, twitter e.d. kun je linken en youtube video's. Bij mp3 kun je niet grotere bestanden dan 8 mb uploaden. Zodra je dit allemaal doorlopen hebt kun je je pagina bekijken en eventueel nog qua kleurstelling en indeling aanpassen. Ze willen uiteraard graag dat je een abonnement neemt om je pagina commercieel te promoten maar dat is aan jezelf en heb ik nog niet gedaan.

    Daarna kun je zoeken naar andere ReverbNation pagina bands/muzikanten e.d., zowel lokaal als internationaal en hierbij kun je 'fan' worden. Zeg maar 'liken' van de pagina.

    Ik hoop dat je er zo een beetje uitkomt?
    Het blijkt dat ik al langer ingeschreven was en een heleboel dubbele uploads had staan. Waar ik toen niet uitkwam blijkt toen toch te zijn gelukt dus eerst even puin geruimd ha ha. Bedankt voor de moeite !

  2. #12

    Standaard

    Graag gedaan en we zijn inmiddels wederzijdse fans :-)

  3. #13

    Standaard

    Heel fijn mannen!
    Over een paar weken zal ik eens op mijn gemak uitzoeken hoe het precies werkt.
    Tot nu toe ben ik alleen publiek geweest.
    En met veel plezier.
    Ik wens jullie heel veel succes! &Plezier of course.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #14

    Standaard

    Hee sjaak....kijk eens wat er onder mijn postje staat als handtekening? Je raadt nooit wat je op bandcamp zoal kan?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Music Cafe op het KVR audio forum?

    http://www.kvraudio.com/forum/

    [2c]
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Hee sjaak....kijk eens wat er onder mijn postje staat als handtekening? Je raadt nooit wat je op bandcamp zoal kan?
    Nou, ik ben niet zo geweldig goed in het oplossen van puzzles. Los nog van het gegeven dat ik het leven te mooi vind om dit soort excersities te doen.
    Ik vind dit een leuke vraag van TS, eentje die aanzet tot denken. Mijn favoriete soort van vragen.

    Als je een goede suggestie hebt, dat zou zo maar kunnen want dom ben je zeker niet, leg dat idee dan eens voor aan TS.
    Want hij stelt een volmaakt duidelijke vraag.

    Vriendelijke groet, Gus

  7. #17

    Standaard

    Waar ikzelf noal eens rondneus:

    Band of the day (app)

    Waar diverse vriendjes/vriendinnetjes hun kinderen te vondeling leggen:

    Noisetrade.com
    Fandalism
    YouRepeat

    Ik ben zo vrij geweest alleen te verzamelen. Ik heb er geen diepte interviews aan gewaagd om te zien wie waar zit en waarom.
    Als je er helemaal niet uitkomt hoor ik het wel.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #18

    Standaard

    Reageren op je eigen post...
    Nou, ik ben het erg eens met mijzelf hoor!

    Alors,
    http://www.worldmusicforum.nl/
    deze is meer jazz georiënteerd, maar wel met aanzien/invloedrijk.

    Brengt jouw vragenlijst aam de orde:
    - wat zijn mijn sterke punten
    - wat wil ik bereiken
    - en hoe
    - en wanneer
    - en waartoe ben ik bereid
    - en tot welke consessies

    en zo voort.
    Misschien dat er nog een paar suggesties volgen, maar het eind lijkt wel een beetje in zicht.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top