Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard The Lo Lands | Rave out of Nothing (Happy New Year)

    Als eerste allemaal de beste muzikale wensen voor 2015!

    En wat is een mooiere manier het nieuwe jaar in te luiden met een nieuw nummer Dit nummer was in eerste instantie een probeersel/test omdat ik nieuwe opnamespullen heb aangeschaft, maar uiteindelijk is het wel een volwaardig instrumentaaltje geworden. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...

    Rave Out of Nothing

    Groet, Milo

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Wederom een lekkere sound Milo ( as usual ). Je zou van mij de basgitaar iets meer mogen laten grommen maar dat is meer mijn smaak. Je maakt eigenlijk best wel lekkere muziek, herkenbaar.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Wederom een lekkere sound Milo ( as usual ). Je zou van mij de basgitaar iets meer mogen laten grommen maar dat is meer mijn smaak. Je maakt eigenlijk best wel lekkere muziek, herkenbaar.
    Dankjewel Pasqual. Ik ben een aaaardig tijdje met de bass (sound) bezig geweest en ik heb deze nav jouw opmerking iets meer 'growl' meegegeven (check bandpage). Het is nog even wennen door de nieuwe buizenpreamp die ik nu gebruik, maar dit kost gewoon tijd :-)

  4. #4

    Standaard

    Ben benieuwd wat je voor deze opname hebt gebruikt. En ik hoop dat je eens een lijstje wilt posten.

    Zoals altijd valt ook hier het prachtige totaal geluid te prijzen. Volgens mij je eigen recept. Want volgens mij, zelfs als je het lied Koning Onbenul zou spelen, zou het nog prachtig klinken.

    Daarom kan het mij totaal niet schelen wat je speelt. Ik val iedere keer als een blok voor het geluid.
    Lo rules.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat je voor deze opname hebt gebruikt. En ik hoop dat je eens een lijstje wilt posten.

    Zoals altijd valt ook hier het prachtige totaal geluid te prijzen. Volgens mij je eigen recept. Want volgens mij, zelfs als je het lied Koning Onbenul zou spelen, zou het nog prachtig klinken.

    Daarom kan het mij totaal niet schelen wat je speelt. Ik val iedere keer als een blok voor het geluid.
    Lo rules.
    Vriendelijke groet, Gus
    Hey Gus, dankjewel! Inmiddels wel mijn eigen vertrouwde recept inderdaad :-) Wat wezenlijk is verandert is een nieuwe buizenpreamp (Universal Audio) en AD converter (RME). Verder komen alle sounds van mijn pedalboard en gitaarversterker. In de mix soms een klein beetje EQ en reverb hier en daar maar verder zo puur en eerlijk mogelijk. Masteren doe ik met Ozone software.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top