Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: "Blackwater"

  1. #1

    Standaard "Blackwater"

    Ik had hem al eens gepost als "not finished" maar heb een beetje meer aan de mix en de volume verschillen gedaan. Hij klinkt nu wat frisser vind ik.

    https://soundcloud.com/doedens/blackwater

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Lekker! De drums komen er nu beter uit. Ik kan alleen niet meer vergelijken want ik vind het origineel niet meer terug dus ik moet even mijn geheugen aanspreken. Maar man, wat speel jij lekker! Een verbeterde versie van Malmsteen. Jij weet namelijk wél wanneer je eens gas moet terugnemen. Yngwie is technisch erg goed maar lijkt maar één snelheid te kennen. Ik overdrijf natuurlijk een beetje....maar je speelt echt erg lekker. En voor de allerlaatste keer probeer ik het nog eens: begin een band! Doe het dan op jouw voorwaarden!?
    Anyway, ik wacht geduldig op je volgende post

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Lekker! De drums komen er nu beter uit. Ik kan alleen niet meer vergelijken want ik vind het origineel niet meer terug dus ik moet even mijn geheugen aanspreken. Maar man, wat speel jij lekker! Een verbeterde versie van Malmsteen. Jij weet namelijk wél wanneer je eens gas moet terugnemen. Yngwie is technisch erg goed maar lijkt maar één snelheid te kennen. Ik overdrijf natuurlijk een beetje....maar je speelt echt erg lekker. En voor de allerlaatste keer probeer ik het nog eens: begin een band! Doe het dan op jouw voorwaarden!?
    Anyway, ik wacht geduldig op je volgende post
    Ik heb de oude versie verwijderd, wilde eigenlijk de link in mijn vorige post vervangen maar dat wil niet op de 1 of andere manier. Ik heb de drums en een aantal gitaarpartijen een beetje harder en helderder in de mix gedaan. Bedankt voor alle complimenten poeh eem! "een verbeterde versie van Malmsteen" (ik snap bij wijze van spreken) voel ik helemaal niet maar wel leuk dat je het zegt.

  4. #4

    Standaard

    Wel met zang... alleen instrumentaal, dan kun je anderhalf keer per jaar optreden... Very old school, maar een stuk beter dan dat instrumentaaltje dat een tijd geleden van de Scorpions werd gepost.

  5. #5

    Standaard

    Gaaf!
    Je kan een knap stukje spelen zeg.
    Ik had het stukje al eens gehoord toen het 'not finished' was en dit klinkt gewoon nog een stuk beter!
    Toen viel ik nog een beetje over het akoestische stukje, maar dat is bij deze helemaal geïntegreerd en klinkt best lekker weg.

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Berichten
    45

    Standaard

    weer een mooi stukkie muziek van zolder

    Alleen ik hoor te veel "backingtrack" vs solo
    volgende keer wat meer samenpersen ?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Lekkerrrrrr

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Lekkerrrrrr
    Dank Fusi !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top