Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Standaard (Delta / Louisiana) Blues gitaar les regio Gouda-Gorinchem gezocht

    Net m'n eerste gitaar gekocht, een Aria Pro II TA-30 uit 1983, en ik mag haar woensdag ophalen.
    Uiteraard straks op YouTube zoeken naar leuke lessen maar ik zou toch ook graag af en toe "live" les willen hebben.
    Ben jij of ken jij een bluesgitarist, liefst oude Delta / Louisiana blues, die het een uitdaging vindt om een oudere jongere (47), die aan het begin van z'n muzikale carrière staat, een beetje op weg te helpen....
    Oh ja, ik wil graag spélen dus geen tijd verspillen met theorie (nou ja, niet téveel....)

    Ik ben doordeweeks bij mij vriendin in Nieuwpoort (zh) dus zoek ik ergens tussen Gouda en Gorinchem

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Ik zou je wel een eindje op weg kunnen helpen, ik ben zelf een nog oudere jongere en ik hou van blues. Verder woon ik in de buurt van Gouda. Alle begin is moeilijk en alleen met doorzettingsvermogen en veel oefenen kom je verder.
    Stuur me maar even een PM, dan kijken we wel verder
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top