Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Voor akoestische gitaar moet je inderdaad een fullrange versterker hebben. Dat kan een speciale akoestische-gitaar-amp zijn, maar het kan ook met een keyboardamp, actieve PA-speaker of zelfs een basversterker.
    Heb ze allemaal staan en dan nog springt de Fender eruit i.c.m. een CE gitaar.
    Uiteraard kan het op de genoemde versterkers in het bovenstaande citaat, maar echt natuurgetrouw klinken doe(t)n het/ze niet.
    Ieder gitaar heeft in principe zijn eigen versterker bij mij omdat de combinatie goed moet klinken.
    Men gaat toch ook geen Metal of shadows spelen op een klassieke gitaar? Klinkt van geen meter.

    Wanneer er iemand bij op visite komt wordt er altijd gevraag, waarom zoveel gitaren en versterker? Antwoord: iedere gitaar heeft zijn eigen karakter in bepaalde muziekstijlen met de daarbij behorende versterker.
    Tenminste dat is mijn visie.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  2. #12

    Standaard

    Ook al is het maar 129 euro: Ik zou de versterker nooit zonder te testen kopen, misschien klinkt als een kartonnen doos.


    Gezien de goede recenties durf ik voor die 129,00 euro wel blind te gaan Als ik naar Koln moet rijden kost het mij tijd en brandstof. De versterker schijnt als twee druppels water te lijken op de Marshall AS 50 D . Deze heeft een prijs van 350.00 euro. Ik heb zojuist mail gehad van Musikstore dat ze mijn betaling binnen hebben dus ik denk dat ik hem morgen wel heb. Mocht het geluid tegenvallen zet ik er wel andere speakers in. Ik laat jullie nog wel weten hoe de versterker klinkt als ik hem thuis getest heb. Ik ben zelf benieuwd wat men kan bieden aan kwaliteit voor die 129,00 euro.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Beetje voorzichtig mee doen en je stuurt 'm retour, mocht hij niet bevallen.. Lijkt me ook geen probleem.. Het lijkt me dat de Duitse wet vergelijkbaar is met de Nederlands wb kopen op afstand..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #14

    Standaard

    Vandaag de versterker binnen gekregen en zo juist uitgeprobeerd prima versterker voor zijn geld sound is zoals een akoestische versterker behoort te klinken lekker naturel dwz je hoort via de versterker echt de akoestische gitaar. Ook de regelknoppen werken prima de versterker is goed naar wens in te stellen. Feedback? alleen op bijna maximum volume wat feedback. Ik vind het bijna ongelovelijk dat je voor deze prijs zo,n goede versterker kunt kopen. Ik had al diverse versterkers geprobeerd in de prijsklasse tot 400,00 + maar deze is echt goed. natuurlijk zijn er vergelijkbare versterkers maar voor deze prijs zul je die niet snel vinden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top