Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 39
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.590

    Standaard

    Om die single note partijen nog wat aan te dikken met Landau-saus: meteen na de preamp een mono delay 50 msec, feedback 0%, 50/50 dry/wet.

  2. #12

    Standaard

    De modpro komt heel aardig in de buurt, zeker in een mix! Ik heb inmiddels de Fulltone TERC en moet dan toch wel eerlijk bekennen dat de TERC wel even andere koek is. Zeker bij leadsounds door de TERC is dit 100% de sound zoals op bijv. Repeat Offender of Rush Street van Richard Marx. Wooahhh.... Ik noem het maar Guilty Pleasure ;-)

    Morris
    ps mocht er nog iemand een ModPro willen, ik sta open voor een goed bod ander leuk spul...
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Aaaagh te gek Morris dat je de TERC hebt!! Ik vind die ook meer mijn ding dan The Wave van Shiva hoor. De TERC is gebaseerd op de DynoMyPiano die Landau toen ook gebruikte en die is minder flangerachtig dan de Dytronics CS 5 die Lukather had.
    Alleen de Modpro vind ik m net niet TSC maar in combinatie met een CE-2, Arion achtige chorus kom je al aardig dicht in de buurt.

    Heb je de TERC ook vergeleken met je ModPro? En zo niet zou je dat een keer willen doen?

  4. #14

    Standaard

    Zeker heb ik dat vergeleken, maar je doelt waarschijnlijk op soundclipjes ;-) ik kan er wel een paar maken volgende week of zo.
    Wat hoor je het liefst? Alleen terc met een clean en overstuurd signaal? Of met wet fx erbij? Ik kan evt. ook nog een ce2 bij de modpro erbij gooien? U vraagt, wij draaien ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Aaaagh te gek Morris dat je de TERC hebt!! Ik vind die ook meer mijn ding dan The Wave van Shiva hoor. De TERC is gebaseerd op de DynoMyPiano die Landau toen ook gebruikte en die is minder flangerachtig dan de Dytronics CS 5 die Lukather had.
    Alleen de Modpro vind ik m net niet TSC maar in combinatie met een CE-2, Arion achtige chorus kom je al aardig dicht in de buurt.

    Heb je de TERC ook vergeleken met je ModPro? En zo niet zou je dat een keer willen doen?
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Alleen de TERC clean/overstuurd en de Modpro clean/overstuurd dus echt een vergelijking maken... met een A/B switch of zo.

    Tis dat je in het zuiden des land woont want anders had ik live willen horen

  6. #16

    Standaard

    Ok, ik zal volgende week eens wat A/B clipjes maken. En je bent altijd welkom in os sjoan limburg hoor! ;-)
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Ik moet regelmatig in het zuiden optreden... laatst nog in Weert. Dus wie weet!

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Interessant.
    Met de info die Fuller geeft over dit ding kun je concluderen dat het apparaat in de EU niet eens verkocht mag worden.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Interessant.
    Met de info die Fuller geeft over dit ding kun je concluderen dat het apparaat in de EU niet eens verkocht mag worden.
    Hoezo?

    Als ik de foto van de binnenkant zie, zijn er nog wel wat verbeterpunten...
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obiwanjacobi Bekijk bericht
    Hoezo?
    http://ec.europa.eu/enterprise/polic...s/index_en.htm

    Het feit dat Fuller zegt genoeg MN3007 chips te hebben gesourced zegt automatisch dat z'n apparaten dus non-RoHS componenten bevatten. Dat betekent dat het apparaat dus ook geen valide CE markering kan hebben.

    Nu zullen velen bij het lezen van het bovenstaande denken "zit niet zo te zeiken", het is maar een chorus. Denk op dat moment dan eens na aan welke regels je je wél houdt en waarom je die ineens geen gezeik vind.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top