Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28

Discussie: Akoestisch opnemen

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Dit is direct via de Roland AC60

    http://picosong.com/4Mhu

    Zou ik ze beide kunnen combineren? Ik ben totaal leek op recording gebied. Ben mezelf aan het inlezen maar dat duurt even.
    Tsja, Michael, zoals je niet mag verwachten dat je met de gitaar van Tommy kan spelen als Tommy, zo is opnemen ook gewoon een vaardigheid die niet eindigt bij de mic aankoopn... Je opnames klinken helemaal niet verkeerd, nu nog mixen...

  2. #22

    Standaard

    Ik voel een connectie met die 'Karell' gast. Was ook al zo'n vreemde gozer in mijn optiek. We hebben in het verleden hier meer van die vage gasten gehad. Volgens mij is de volgende ban aanstaande.

    Laten we het nu maar weer ontopic houden. Ik zou vanavond even een foto plaatsen van de MIC stand.
    Laatst gewijzigd door MichaelSS; 17 december 2014 om 16:03

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carl1 Bekijk bericht
    ik ben gek en een lul volgens de mods
    ik denk dat de mods wijze mensen zijn

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Ik voel een connectie met die 'Karell' gast. Was ook al zo'n vreemde gozer in mijn optiek. We hebben in het verleden hier meer van die vage gasten gehad. Volgens mij is de volgende ban aanstaande.

    Laten we het nu maar weer ontopic houden. Ik zou vanavond even een foto plaatsen van de MIC stand.
    Neem aan dat dat aan mij gericht is? Oeh jij hebt lange tenen zeg, of een wat hoge caffeien consumptie misschien? Ik voel trouwens ook wle die connectie, ik vond je nl nogal onbeschoft reageren op die Karell. Nou ja, good luck met de antwoorden op je vragen dan.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Neem aan dat dat aan mij gericht is? Oeh jij hebt lange tenen zeg, of een wat hoge caffeien consumptie misschien? Ik voel trouwens ook wle die connectie, ik vond je nl nogal onbeschoft reageren op die Karell. Nou ja, good luck met de antwoorden op je vragen dan.
    Ik had het niet tegen jou Ik had hem tegen Carl1. Helaas heeft hij zijn post verwijderd.

    Karell is inmiddels gebanned. Carl is zijn tweede persoon . De rest wat hij zij is niet voor herhaling vatbaar. Zie post Swaag.
    Laatst gewijzigd door MichaelSS; 17 december 2014 om 17:17

  6. #26

    Standaard

    Overigens reageerde ik zo op die Karell omdat ik vanaf het begin al het gevoel had dat er wat niet klopte. Zijn ban moge het bewijs zijn.

  7. #27
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Karell en Carel1 is het zoveelste account van een gast die steeds maar weer probeert om hier zijn mening te ventileren, maar niet heeft begrepen dat je hier maar een enkel account mag hebben.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Ik had het niet tegen jou Ik had hem tegen Carl1. Helaas heeft hij zijn post verwijderd.

    Karell is inmiddels gebanned. Carl is zijn tweede persoon . De rest wat hij zij is niet voor herhaling vatbaar. Zie post Swaag.
    Ik snapte er al geen &*^ van, om eerlijk te zijn, ik ben eh, niet de liefste, maar dit leek me een normale en to the poitn post. Mou ja, misverstand, excuses, bier?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top