Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Happy New Guitar Day - Squier Bullet Stratocaster

    Heb mezelf voor m`n verjaardag maar een nieuwe gitaar kado gedaan, Squier Bullet Stratocaster in sunburst, gitaar speelt heerlijk, en klinkt door guitar rig 5 ook echt verschrikkelijk lekker.

    https://www.youtube.com/watch?v=mXaM...MLVvSgFNOPlISQ

    Beetje geïmproviseerd rondom de melodie van Black Or White van Michael Jackson uiteraard met een Karaoke Backing.

  2. #2

    Standaard

    Tof, authentiek geluid hoor ik.
    Je improv kan misschien nog wel wat beter, but hey, everybody's here to learn, right?

    Ik vind je houding ook wel een beetje raar, precies of je helemaal over de gitaar gebogen bent. Speelt dat gemakkelijk dan?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn Bekijk bericht
    Tof, authentiek geluid hoor ik.
    Je improv kan misschien nog wel wat beter, but hey, everybody's here to learn, right?

    Ik vind je houding ook wel een beetje raar, precies of je helemaal over de gitaar gebogen bent. Speelt dat gemakkelijk dan?
    Authentiek geluid? Kan je die eens uitleggen?..
    Heb nog een hoop te leren, dat is zeker waar! Komt vanzelf schot in!

    Ik vind het best prettig spelen eigenlijk, zo speel ik al sinds ik begonnen ben in 2010..

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braddie Bekijk bericht
    Authentiek geluid? Kan je die eens uitleggen?..
    Heb nog een hoop te leren, dat is zeker waar! Komt vanzelf schot in!

    Ik vind het best prettig spelen eigenlijk, zo speel ik al sinds ik begonnen ben in 2010..
    Nou, dat je goed hoort dat het een stratocaster is

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het geluid helemaal niet authentiek, en klinkt al helemaal niet als een strat. Puur beoordeling op je youtube filmpje. Gitaar zal ongetwijfeld lekker klinken maar ik haal het er nu niet uit.

    Braddie... Als je speelt.. luister naar de track. Luister naar de muziek zodat je weet waar het heen gaat. Ik heb het idee dat je in een soort van trance raakt als je gitaar speelt en daardoor alles om je heen vergeet. Prima natuurlijk, maar kies dan om geen backingtrack te gebruiken. Het klinkt allemaal echt niet verkeerd maar doordat er geen lijn inzet komt het rommelig over.

  6. #6

    Standaard

    en je gitaar klink wat vals

    heb je um met guitar rig getuned ??

    want die tuner is niet echt ok

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top