Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Waarom koop je bij de Bax geen degelijke zwenkwielen, ik heb onder m'n koch powertone 2 plus 412 kast deze:
    http://www.bax-shop.nl/wielen/penn-e...wenkwiel-80-mm

    Super en verrijd je set makkelijk zonder hernia. Een flightcase maakt je set alleen maar zwaarder. Kan je beter voor bescherm hoes plus deze wielen gaan. Degelijk spul, hou er wel rekening mee dat je bij Bax er geen schroeven bij geleverd krijgt.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2010
    Locatie
    omgeving Arnhem
    Berichten
    183

    Standaard

    Zwenkwielen zitten er al onder m'n 4x12 (overigens een zeer degelijke Randall XL met V30's, een aanrader). In combinatie met de beschermhoes om de Rivera-top red ik mij voorlopig wel. Naar de optredens die we af en toe hebben, neem ik tot nu toe trouwens een 1x12 of 2x12 mee, dat scheelt een hoop gesjouw. Zo groot zijn de zalen niet waar we spelen.

    Maar stel dat we doorbreken, dan is een flightcase om m'n Rivera Rake beter te beschermen de moeite waard...

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Ik zou nooit van mijn leven weer een flightcase om mijn amp willen, tenzij ik er een roadie bij krijg. Sowieso ben ik het sjouwen redelijk zat. Ik neem naar de repetitie alleen mijn gitaar en klein 18 watt topje in een hoes mee. Cabinet thuis en cabinet in de oefenruimte. Geen pedalen etc.. Mij teveel gedoe ...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2010
    Locatie
    omgeving Arnhem
    Berichten
    183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Ik neem naar de repetitie alleen mijn gitaar en klein 18 watt topje in een hoes mee. Cabinet thuis en cabinet in de oefenruimte. Geen pedalen etc.. Mij teveel gedoe ...
    Mijn versterker kan in de oefenruimte blijven staan. Dat scheelt ook enorm wat sjouwwerk. Ik neem alleen een gitaar en een pedalboard-in-tas mee. Amp aan, pedalboard aansluiten (sinds kort wel wat meer kabelwerk omdat ik de effects loop van de Rivera ben gaan gebruiken), nog even buizen laten opwarmen en spelen maar!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top