Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1

    Standaard Michael Scheper - Papa George

    Zo final update.
    Dit moet hem zijn.



    Ik ben tevreden. Tips of tops? Ik heb geprobeerd de vorige, van o.a. Harald mee te nemen in dit stuk.
    Laatst gewijzigd door MichaelSS; 23 november 2014 om 09:51

  2. #2

    Standaard

    Zo, update.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Goed gespeeld lijkt me, haha. Over speeltechniek kan ik je weinig zeggen.
    Wel vind ik het geluid een beetje iel. De ritmeklappen knallen er daardoor echt uit. Ik denk dat het geluid ook de oorzaak is dat ik lastig in het nummer kan komen. Het mist wat volheid. Iets wat ik zeker bij stukken met 1 partij niet wil missen.

    Die diepte zou je wat mij betreft ook kunnen zoeken in een extra partij(en). Een jazzy mellow elektrisch gitaartje op de achtergrond, of de percussie op de gitaar vervangen door een cajon. Ik noem maar wat geks.

    Loeters,

    Merijn

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor je reactie. Geluid iel? Dit is veruit het beste tot nu toe. Verre van perfect hoor, maar mijn opname mogelijkheden zijn zeer beperkt. Wordt aan gewerkt

  5. #5

    Standaard

    Deze klinkt prima. Je kan geen volledige band sound verwachten uit één akoestische gitaar. Duidelijke vooruitgang tov de vorige filmpjes. Keep it up!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.004

    Standaard

    Mooi stuk hoor! Geluid popt af en toe te veel vind ik. Heel soms, speel je dingen net ff te wijfelend, daardoor is t nog een beetje meer de juiste noten spleen dan echt de emotie en t verhaal weergeven. Maar knap gedaan!

  7. #7

    Standaard

    Knap gedaan. Wat meer nuances, of emotie, zoals Fusion zegt en het is helemaal af.
    Geluid is ook stukken beter dan bij jouw vorige opnames.
    En ik begrijp dat het nog beter gaat worden. Nou, dan zou ik zeggen, laat maar komen die volgende nummers.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  8. #8

    Standaard

    Bedankt allemaal voor de positieve reacties

    Dat van de emotie ben ik het mee eens. Ga ik aan werken

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Goed gedaan Michael! Complimenten!

  10. #10

    Standaard

    Jutter. Bedankt!

    Vraagje aan de kenners..

    Dit is het geworden

    Kan ik deze twee aansturen met een UX2 van Line6? Of kan ik beter een focusrite aanschaffen? Wordt de UX2 nu het bottleneck van het geheel, of is de kwaliteit tussen de UX2 en soortgelijk niet merkbaar?

    UX2 heb ik namelijk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top