Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard Nieuw nummer "Not finished"

    Heb deze al een tijdje liggen maar geen zin om af te maken en opnieuw in te spelen, dus tikken/kraken enz.., hoppakee weg er mee !

    https://soundcloud.com/doedens/barry...s-not-finished

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Geweldig Barry! Ik kan hier heel goed naar luisteren. In de jaren 80 had je hele kuddes gitaristen met dit soort instrumentale metal/hardrock. Bij het akoestische/clean stukje hoor je pas echt goed wat je in je mars hebt. Een geweldige timing en tone!
    Maar hoezo 'not finished'? Ik hoor toch echt een fatsoenlijk einde

  3. #3

    Standaard

    Precies........, allemaal gelul.
    Ik vind het ook het einde.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ah, dan ken je nu al vier goede solo's.

    Ik vind hem ook lekker trouwens.
    ALLES IS VERKOCHT!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Aaargghh.. goed weer.

    Loeters,

    Merijn

  6. #6

    Standaard

    Tja, zo hoort het dus.... echt lekker!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Lekker! Zo mag Zolder muziek maken. Zo kunnen Mike Varney en Gus elkaar weer de hand schudden. Als Zolder weer met die rare knipsels van bekende zangfragmenten aan de gang gaat, loeren een contractbreuk en een oorlog in de fan base.

    Mix-technisch is er wel eea op aan te merken, maar dan ga je weer zuchten. Dus ik laat het bij: lekker Barry!

  8. #8

    Standaard

    Ik heb het al eens meer gezegd.... kom van die zolder af.....

    Man, wat kan jij goed spelen. En dat akoestische stukje.... te gek.
    Mooie melodie en strak gespeeld. (althans volgens mijn normen dan, maar denk dat de 'echte' solisten het wel met mij eens zijn)
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  9. #9

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties, had dit niet verwacht. Voor mij is het niet af omdat ik het eigenlijk nog netjes in/over wilde spelen en ik dit meer als een "schets" zie van geknipte "one takers". Tis ook wat "Fusion" zegt over de mix, hier heb ik weinig tot niks aan gedaan, er zijn volume verschillen en je hoort de knipjes. Ben nu bezig met zang gerichte nummers waar ik meer met mijn keybord werk wat ik toch wel erg lekker vind om te doen. Dus binnenkort met echte zangert of zangeres en natuurlijk zware gitaren.

  10. #10

    Standaard

    Hoezo, niet af? Klinkt gewoon geweldig zoals 't nu is. Je hoort inderdaad hier en daar een klikje, maar dat stoort niet.
    Die akoestische track ertussendoor is wat mij betreft de kers op de taart.
    Als ik dit zo hoor, heb ik nog een hééééééle lange weg te gaan ;-)

    Volledig instrumentele tracks daarentegen vind ik persoonlijk minder tof, dus volgende keer een toffe rockstem erover en ik ben helemaal fan! :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top