Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    dat klinische komt door die double thick ceramic. ik heb je denk ik een ceramic verkocht toen. Alnico8's verkoop ik namelijk zelf niet ben er nogal zuinig op.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Haha dat zou best goed kunnen. Dat ik toen een SH6 van die JB heb gemaakt. Maar dat werkte toen ook al niet haha. Na een tijdje heb ik het toch terug gewisseld toen. Nou ja, ik zal hem binnenkort eerst een voor een goede afstelbeurt wegbrengen. Ga ik daarna rustig kijken voor een andere pickup. Maar ik heb nu iig een paar opties in mijn achterhoofd. En misschien dat ik binnenkort de Nailbomb ook nog wel eens omwissel.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Ik heb in beide gitaren BKP Rebel Yells. Speel er ook metal mee...
    Gibson, what else...?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Had in mijn london city een setje Blackouts zitten. Die heb ik maar eens omgeruild. Dus nu de blackouts in de Mayones en de SH6 set in de London City strat. Wat een verschil zeg. Klinkt veel beter. Maar de LC klinkt nu juist enorm k*t. Valt nu juist nog meer op omdat die in E staat. Kan het wat moeilijk omschrijven. Haast wat single coil achtig, maar als ik ze split hoor ik wel verschil. Enorm schel. Pickup zal toch wel niet kapot zijn? Zal het in de bedrading hebben gezeten? Heb de bedrading 1 op 1 overgenomen vanuit de mayones.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top