Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard TC Helicon Play Acoustic

    Iemand ervaring Met dit pedaal van TC Electronic ? Als ik zo de div. YT filmpjes zie en hoor lijkt het mij een voor mij geschikt pedaal. Ik speel graag ingeplugd en dan met de hoofdtelefoon op via mijn versterkertje, Roland AC 33. maar daar vind ik de FX een beetje van tegen vallen. Met dit pedaal heb ik mijn AC 33 niet meer nodig, dan kan ik de hoofdtelefoon zo in het pedaal pluggen. Ik heb ook die korg Pandora al geprobeerd maar dat is echt voor de elektrische gitaar ontworpen. Alle alternatieven en suggesties zijn welkom.

  2. #2

    Standaard

    Hallo, ik heb er een gekocht eind november voor gebruik met een nylonsnarige gitaar. 1 klus mee geprobeerd maar ik kan het er niet mee worden. Sounds klinken te gek hoor, daar ligt het niet aan. Maar niet voor mij bestemd. Kortom, het pedaal is over en te koop. Ik heb er € 285 voor betaald. Lever deze nieuw in doos, met garantiecertificaat. Ik krijg van TC ook nog een bijpassende microfoon geleverd (nog niet binnengekregen) die stuur ik na als deze binnen is. Ik vindt €200 incl. de mic. excl. verzendkosten van € 6,75 een prima prijs... Groet, Jos

  3. #3
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Let even op het jaartal van posts, deze was negen jaar oud Is niet erg, gebeurt wel meer mensen in het begin. Verder is het niet de bedoeling spullen te koop aan te bieden via de forums. Wel mag je iemand een persoonlijke mail sturen, mocht je net iets hebben wat die persoon zoekt.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Euh....... die post was wel van november 2014, tenzij ik dus een tijdje in de coma heb gelegen heb is die post dus geen 9 jaar oud.

    Natuurlijk heb je wel gelijk ivm verkoop ....

  5. #5
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Ach! Ik keek naar de registratiedatum, je hebt gelijk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top