Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    11.710 Km buiten Amsterdam
    Berichten
    590

    Standaard JCM800 2210 of JCM800 2205. Ervaringen?

    Ik kan beide tops tegen erg interessante prijzen aanschaffen. Welke moet ik kopen? Aan 50 watt heb ik in principe wel genoeg, maar het gaat me meer om de sound. Is die van de 2210 anders dan die van de 2205? Zo ja, in welke zin? Het gaat in beide gevallen om versterkers uit de latere productiestadia. Bij voorbaat dank.
    Gear:
    Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
    Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    kut, ik heb net een nieuw 800, maar heb geen idee welke het is. waar staat dat ? er staat alleen marshall MK2 master lead ofzo

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2003
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    871

    Standaard

    Ska Boutersen:

    Die 4 extra knopjes rechts, zitten die op de plaats waar ooit 4 inputs hebben gezeten of zijn er twee bijgeboord plus links van alles nog een input ? Lees eens op wat er origineel op zat aan knopjes en inputs van links naar rechts ? Dan weet de Pulmeester wel wat je hebt.



    MegaWattie:

    Als je een split channel 800 echt lekker vind scheuren, ga dan voor het 100 Watt head. Mijn zeer gerespecteerde amptech werkt veelal met split 800's en volgens hem zijn de tone caps in een 100 Watter veel beter. Een 50 Watter zal volgens hem dan ook nooit vol klinken.

    50 Watt is meer dan genoeg inderdaad. Een bekend foefje is om dan twee van de vier eindbuizen te verwijderen, dan staat je 100 Watt op half vermogen.
    Wat nog meer voor een 100 Watt split plijt, is de eventuele inruilwaarde voor als je aan wat nieuws toe bent. 100 Watt levert altijd meer op.

    Je kunt natuurlijk ook andere caps in die van 50 Watt laten zetten.
    de Pulmeester heeft gesproken ..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    11.710 Km buiten Amsterdam
    Berichten
    590

    Standaard

    Bedankt V!N !!! Het is de 100 watter geworden. Morgen haal ik hem op. *extreem demonisch lachje*. Lang leve de burenruzie
    Gear:
    Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
    Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    V!N, ik heb je ff gemaild, met de specs, wat foto`s. ik hoop dat je het weet.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Post het dan ook wel ff hier, ben benieuwd

  7. #7

    Standaard

    Is die 2205 dan ook nog te koop ?

    Ik heb misschien wel intresse. Ik heb al een 2205 maar twee is altijd mooier, naast elkaar

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 maart 2002
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PluueeR
    Is die 2205 dan ook nog te koop ?

    Ik heb misschien wel intresse. Ik heb al een 2205 maar twee is altijd mooier, naast elkaar
    2de hands denk ik
    Your pretty face is going to hell.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2003
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PluueeR
    Is die 2205 dan ook nog te koop ?

    Ik heb misschien wel intresse. Ik heb al een 2205 maar twee is altijd mooier, naast elkaar
    2de hands denk ik

    Wat Pleur bedoelt is dat hij die tweedehands 2205, waar MegaByte op zat te azen, wel wil hebben
    de Pulmeester heeft gesproken ..

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    11.710 Km buiten Amsterdam
    Berichten
    590

    Standaard

    Ik zal eens voor je polsen of hij hem nog heeft. Hij was in ieder geval in bizar goede staat. MegaByte, Megawattie,.... maak er dan MegaCool van of MegaDick ofzo. Apen :-D
    Gear:
    Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
    Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top