Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Nieuw liedje online

  1. #1

    Standaard Nieuw liedje online

    Wederom een nieuw liedje online getiteld 'Allons-Y Tous'
    Enjoy!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    Erg lekker.Krijg zin in port en een goede sigaar. Op een of andere manier een associatie met Chick Corea (acoustic band periode) en Bert van den Brink. Dit spreekt me meer aan dan de vorige dingen.
    Mwa...

  3. #3

    Standaard

    Heerlijk! Mijn sigaar naar Beruk. Of naar jou.
    Ik vind persoonlijk dit stuk veel lekkerder te pruimen dan de eerdere stukken. En dat zit m in de lossere manier waarop de leden van het team hun kunstje opvoeren. Lekker ontspannen, elkaar op prettige manier in de gaten houden. Dan lopen overgangen meer ontspannen en vloeiender en krijgt het een lomere groove.

    Niet dat verbeten gedoe van met een shaker shaken en kijken alsof je van pure opwinding net in je broek hebt gekakt, maar gewoon doen en met plezier doen wat de muziek van je vraagt.

    Over Mw. Phaedra is al het een en ander gezegd. Als je ooit eens met een strak boppende Saskia Laroo wilt spelen? Ik vermoed dat elkaars tegenpolen weleens voor heel aparte combi's kunnend zorgen. Mw. Ph. Heeft veel meer klasse dan ze in deze setting laat zien.

    Ik vind deze helemaal lekker, dit lied. One out of three, dat is een heel wat betere score dan die, die ik voor mijzelf aanhou. Da's 2 van de 10. Dus je ligt ruim voor.
    Kostelijk.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Te gek!! Mooi compositie, lekkere improv, fantastische band (wederom). Intro past niet xtreem bij de rest, maar ach. Petje af!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top