Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Haha nice. Ik behandel m'n bandleden wel redelijk verder hoor. En schilderen is alleen voor mij weggelegd in tijden waarin expressionisme hip is.

    Bedankt!

    Loeters,

    Merijn

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Haha nice. Ik behandel m'n bandleden wel redelijk verder hoor. En schilderen is alleen voor mij weggelegd in tijden waarin expressionisme hip is.

    Bedankt!

    Loeters,

    Merijn
    Ach ben je gek, hip is zwaar overschat. De bril van mijn pa is al drie keer hip geweest., Nu ook weer. Terwijl origineel uit 1983. Die ouwe verrekt het om een nieuwe bril te kopen als zijn ogen niet achteruit gaan.
    Nou maakt hij het wel erg dol, maar je moet gewoon ook je eigen lijn durven zetten.

    Met schilderen, met muziek, met alles eigenlijk.
    Zolang je maar gelijk hebt is het helemaal geen probleem om een beetje eigenwijs te zijn.

    Vriendelijke groet, Gus

  3. #13

    Standaard

    Hahahahaha vet nummer...doet me op de een of andere manier ook aan primus denken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  4. #14

    Standaard

    Waar dit mij aan doet denken is Supersister. En dan vooral hun melige werk. Als ik me niet vergis hadden die het ook wel eens over thee drinken, met een gnoom op een wenteltrap of zo.

    Wel een heel andere stijl maar het heeft voor mij dezelfde soort vervreemding.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  5. #15

    Standaard

    Heel fijne tekst.
    Bij gebrek aan artistieke koers is SuperSister destijds in een soort middelmatigheid blijven hangen.
    Dat was gezien het talent aan boord niet nodig geweest.
    Dit gaat qua inventiviteit kilometers voorbij SuperS.

    Dat stel ik niet, dat is mijn mening, maar wel uit eerste hand.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Ik wachtte al op Primus! (Btw.. hun laatste album valt me helaas zwaar tegen.) En vervreemding is nooit verkeerd .
    Leuk dat de tekst ook gewaardeerd wordt. Meestal flans ik ze in elkaar, maar hier heb ik langer aan gewerkt.
    Allemaal bedankt.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ken alleen de oude Primus (tot en met "Pork Soda"), maar ik hoor t er niet echt in. Sowieso mis ik dan t prominente Claypool bas en stem gebeuren

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top