Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 104
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard Nederlander maakt gitaar voor Keith Richards

    Wat een geweldig verhaal:

    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.286

    Standaard

    Leuk verhaal!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Het systeem klopt ergens niet. geweldig rijke mensen laten arme bouwers uren wachten om een gitaar aan hen te mogen schenken.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Fanboybuilder?

  5. #5

    Standaard

    ok wie is die gast ??
    die kan wel wat ,als die gitaar goedgekeurd wordt door techs van de stones...........
    en ome keith die ook nog gratis reclame voor je maakt

    niks mis met het systeem
    ken um niet maar die gozert kan nu rustig gitaren gaan bouwen als zenne job

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Het systeem klopt ergens niet. geweldig rijke mensen laten arme bouwers uren wachten om een gitaar aan hen te mogen schenken.
    inderdaad, wel eens gehad dat zo'n beroemdheid naar een andere bouwer ging die wel gratis wilde klussen aan zijn gitaar want hij was niet gewend ergens voor te moeten betalen (ik heb het dan niet over sessie muzikanten maar over de arrivé's ). Ik ben blij voor deze bouwer dat hij op deze manier zo dicht bij zijn idool gekomen is maar jammer dat hij dat met een replica heeft moeten doen waardoor de marketing angle wel erg beperkt is
    life sucks and then you die

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    inderdaad, wel eens gehad dat zo'n beroemdheid naar een andere bouwer ging die wel gratis wilde klussen aan zijn gitaar want hij was niet gewend ergens voor te moeten betalen (ik heb het dan niet over sessie muzikanten maar over de arrivé's ). Ik ben blij voor deze bouwer dat hij op deze manier zo dicht bij zijn idool gekomen is maar jammer dat hij dat met een replica heeft moeten doen waardoor de marketing angle wel erg beperkt is
    ja, het hele gild bekende gitaristen heeft kasten vol met telecopies van kleine bouwers
    Toevallig had ik het er gisteren nog over met een vriend bouwer. Ik had weer es een vraag binnengekregen van een gitarist die op dit moment erg hot is, of ik geen gratis gitaar voor m kon bouwen. Bleek dat mijn collega juist dezelfde vraag had gekregen van die kerel. Terwijl we niet bepaald dezelfde modellen bouwen

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    inderdaad, wel eens gehad dat zo'n beroemdheid naar een andere bouwer ging die wel gratis wilde klussen aan zijn gitaar want hij was niet gewend ergens voor te moeten betalen (ik heb het dan niet over sessie muzikanten maar over de arrivé's ). Ik ben blij voor deze bouwer dat hij op deze manier zo dicht bij zijn idool gekomen is maar jammer dat hij dat met een replica heeft moeten doen waardoor de marketing angle wel erg beperkt is
    we hebben het hier niet over een beroemdheid maar een legend en als die op jouw gitaar speelt (op een podium voor tig duizend mensen voor een camera) dan toch zit je voor de rest van je leven vol ?
    en het ding is door stress tech test van de stones gekomen
    hoeveel gratis reclame wil je als bouwer hebben ?

    gibson had aan ene slash genoeg
    Laatst gewijzigd door jannest; 2 november 2014 om 15:07

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Billy Gibbons speelt (naast 6000 andere merken) op een Rebel Relic, 99,9999999% van het publiek denkt dat hij op een Fender speelt wanneer hij die gitaar pakt en zo is dat ook voor deze telekopie van de nederlandse bouwer. Ik heb het filmpje gekeken en ben nu al de naam van de bouwer vergeten, wat denk je dat die tig duizend bezoekers gedaan hebben ?
    en laten we wel wezen stress test van een technicus ? Keith speelt op een tele dat is niet de moeilijkste gitaar om goed te krijgen

    ik geloof dat Gibson al een paar gitaren verkocht had voor dat Slash langs kwam, denk je niet
    life sucks and then you die

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2
    life sucks and then you die

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top