Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard japanse deluxe tele gescoord!

    jawel een jap een oude sakai, heb al meerdere sakai tele's maar dit is de eerste met de naam nog op de kop, kocht hem als leeg casco op een rommelmarkt voor 25 euro, hals, body, slagplaat, tuners en brug dus.
    geen slechte deal een nette tele body is al veel duurder, en dit is geen multiplex body, deze tele is in een antraciet metalic overgespoten door de vorige eigenaar en er zaten vele gaten in de slagplaat.
    vandaar het ghia plaatje op de slagplaat dat dekt 1 groot en een klein gat af, heb even met de gedachten gespeeld om hier schakelaars in te monteren en geprobeerd maar dan deed hij niks anders dan brommen en soms helemaal niks.
    dus de boel zo maar opgelost een paar pluggen en een ford ghia plaatje, eigenlijk wel grappig, dit is een deluxe uitvoering en als je vroeger een ford kocht in de ghia uitvoering had je ook de meest luxe versie.



    hij speelt erg goed, lage frets lekkere stevige halfronde hals, de originele tuners doen hun werk prima en werken nog mooi strak, houd hem eerst zelf heb nog geen deluxe tele in de collectie.

  2. #2
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Mooie uitvoering, leuk hoe de slagplaat anders dan standaard is gevormd.

    Heb je nog wel ruimte Wietse?
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #3

    Standaard

    proficiat mooie gitaar!!!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Waar vind je ze toch altijd Wietse? In al die jaren rommelmarkten en kringlopen aflopen heb ik maar 1 goede elektrische gitaar gezien. Een Ibanez Artist die nogal wat aandacht nodig had, moest 100 euro opbrengen, had ik niet bij me.

    Wat voor elementen heb je erop?

    Dat Ghia plaatje maakt hem wel af

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frekie Bekijk bericht
    Waar vind je ze toch altijd Wietse? In al die jaren rommelmarkten en kringlopen aflopen heb ik maar 1 goede elektrische gitaar gezien. Een Ibanez Artist die nogal wat aandacht nodig had, moest 100 euro opbrengen, had ik niet bij me.

    Wat voor elementen heb je erop?

    Dat Ghia plaatje maakt hem wel af
    deze vond ik met de vrijmarkt in franeker tijdens de agrarische dagen, de elementen zijn in de brug een oude dimarzio en halselement is merkloos, geen idee waar ik die ooit uit heb gehaald.

    almarvk, ruimte valt wel mee er zijn ook een paar verkocht uit mijn collectie het laatste jaar.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    deze vond ik met de vrijmarkt in franeker tijdens de agrarische dagen
    Ben ik ook geweest, pas om half elf was ik daar, veel te laat idd. Ik word oud

    Qua andere hobbies vind ik nog wel eens wat, deze week een Philips 800 serie draaitafel en een Marantz 1040 stereo amp. Qua platen is het feest bijna over. CD's vind ik nog steeds, op de AD een stapeltje Van Morrisson enz. Laat ze maar lekker streamen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top