Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Ervaren gitarist zoekt band: rock, blues, country, americana, rockabilly (oost NL)

    Na 9 jaar in een goed draaiende pop/rock band te hebben gespeeld met vooral eigen werk, ben ik toe aan iets nieuws. Ik zoek een band in oost-nederland (woon zelf in Losser, maar reisafstand is niet zo'n probleem)

    Stijlen die me interesseren zijn Rock, Blues, Country, Rockabilly, Americana, Pop (dus eigenlijk vanalles)
    Eigen werk of covers zijn beide prima.
    Ik ben 28 en speel al bijna 22 jaar, en heb veel band, studio en podium ervaring van klein tot heel groot.
    In het bezit van professionele apparatuur en eigen vervoer.
    Ik zoek geen band om van te leven, maar om gewoon plezier te hebben in het maken van goede muziek op een goed niveau.

    Mocht je zelf op zoek zijn, of iets weten dan hoor ik het graag! Reageren op discussie is prima, een PB ook goed. Thanks!
    Laatst gewijzigd door Guitarleon; 30 oktober 2014 om 19:48

  2. #2

    Standaard

    Beste Leon,
    Mijn vriendin en ik zijn samen met een bassist bezig met het opsetten van een band in de pop country, pop blues sfeer. Beth hart, ilse, band perry, lady antebellum. Wij willen echt afwijken van het geijkte repertoire. Wij zijn gevestigd in het Gooi.
    Heeft zoiets je interesse ?

  3. #3

    Standaard

    Hallo Teeuwiss,
    Thanks voor je reactie. Een repertoire zoals je stelt, dat spreekt me wel aan, maar de afstand naar het Gooi is me toch wel iets te gortig... Ik zoek meer iets in de provincies Overijssel/Gelderland. Laten we zeggen in de driehoek Apeldoorn-Zwolle-Enschede.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top