Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard Levin gitaar van ongeveer 50 a 60 jaar oud

    Hoi allemaal , ik vroeg me af of er iemend iets kent van een Levin gitaar . Deze staat al lange tijd bij mijn moeder en ze vroeg me of ik er niemand voor wist . Dus voor ik een flater bega wou ik graag weten of deze gitaren gewild zijn en wat er de huidige waarde van is ? Kan iemand van jullie me helpen ?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Levin is Zweeds, en afhankelijk van het model zijn ze best gewild, maar zoals met alles: foto's helpen! (ze hebben ook ontzettende beginnersgitaren gemaakt die niet veel soeps zijn)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Kan best waarde hebben, afhankelijk van model en de staat ( dus begin niet te vroeg te dromen... ), als je zou willen verkopen, laat je niet rollen.
    Ze zijn nogal zeldzaam, hier is er eentje in de US die gaat voor 4900 USD.
    http://www.gbase.com/gear/levin-just...-1950-sunburst


    Post eens wat foto's ?

  4. #4

    Standaard

    Natuurlijk hoop ik dat deze wel enige waarde heeft , maar dromen ( zijn meestal bedrog ) ga ik zeker nog ni doen :-)
    Ik zet hier enkele fototjes bij , misschien kan iemand me verder helpen of heeft er iemand interesse . Alvast bedankt voor jullie reacties .
    Zal eens verder zoeken maar ik kan geen bijlage plaatsen
    Laatst gewijzigd door beetle1; 27 oktober 2014 om 08:14

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beetle1 Bekijk bericht
    Natuurlijk hoop ik dat deze wel enige waarde heeft , maar dromen ( zijn meestal bedrog ) ga ik zeker nog ni doen :-)
    Ik zet hier enkele fototjes bij , misschien kan iemand me verder helpen of heeft er iemand interesse . Alvast bedankt voor jullie reacties .
    Zal eens verder zoeken maar ik kan geen bijlage plaatsen
    Je moet je foto's onderbrengen bij een externe host, zoals www.photobucket.com ,dan klik je de IMG link aan en die plak je hier in je bericht

  6. #6

    Standaard

    Ben geen computercrack maar heb het met dropbox geprobeerd ga eens zien of het werkt , bedankt in alle geval

  7. #7

    Standaard



    Ik denk dat het gelukt is

  8. #8

    Standaard

    Ik zie niets.....

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik heb, mits wat zoeken, de foto gevonden. Lijkt mij een Levin Model 19 "Amatör/Favorit" van tussen 1950 (introductie witte stemsleutels) tot 1951 (model is discontinued vanaf dan). Fraai gitaartje, maar zeker geen prijsbeest.

    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard



    Zo ist beter.. Leuk gitaartje! Is de actie nog een beetje acceptabel?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top