Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Locatie
    Noorderplantsoen
    Berichten
    325

    Standaard HNAD! Koch Multitone!

    Hey!

    Ik zocht al een tijdje een nieuwe amp. Had tot vorig jaar een Epiphone Blues Custom, maar dat was het niet helemaal, en voor 30watt vond ik 35 kilo ook aardig gek.

    Heb me toen een hele poos kunnen redden met m'n Blackstar HT1R, die luid genoeg gaat op een studentenkamertje, maar omdat ik niet altijd de versterker van m'n oom kon gebruiken voor grotere dingen toch de hele tijd op zoek geweest naar iets nieuws.

    Toen heb ik toevallig 3 week geleden in een studio op een Koch Twintone gespeeld, en ik was verkocht! Wat een soundje zeg. Het moest er maar van komen, ik had nog een oude Cort Les Paul waar ik amper op speelde en wou die graag ruilen tegen een Koch, met bijbetaling van mijn kant. En zo komt het dat Heynis vandaag een HNGD heeft en ik een HNAD! Geen Twintone, maar wel heel blij mee!


    Oh en breek jullie nek niet SVP!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Gefeliciteerd!! Ik ben ook wel nieuwsgierig naar Koch. Als je een soundfile hebt, dan post 'm maar eens hier!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gefeliciteerd. Ik heb hem een aantal jaren gehad. Lekker clean, drivekanaal goed (gain mocht wel iets verder gaan) en een derde kanaal waar ik persoonlijk (dus voor mijn stijl en gitaar, een telecaster en een HSS-strat) niet zoveel mee kon. Vreet wel pedalen als een malle. En: hij deed het altijd.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    Midwolda
    Berichten
    514

    Standaard

    Mooi ding Hielke, breng hem maar eens mee naar die vervelende oom van jou. Kunnen we de Koch eens uit proberen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top